جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

مسئول مجمع رهروان امر به معروف استان بوشهر از تشکیل ۱۱ کارگروه تخصصی در زمینه اجرا امر به معروف و نهی از منکر در این استان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ خضر فقیه ‌‌در نشست با فرمانده و مسئولان معاونت‌های انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر این مجمع در راستای منویات مقام معظم رهبری اقدامات متعددی در زمینه حفاظت از محیط زیست، رونق اقتصادی، گسترش علم و فناوری انجام داده است اظهار داشت: تولید همگانی، نهادینه کردن اخلاق اسلامی، استقرار عدالت قضایی و اقتصادی و تحقق سیاست‌های کلان نظام اسلامی در 3 حوزه مردم به دولت، دولت به مردم و دولت به دولت از دیگر اقدامات این مجمع است.
وی از تشکیل 11 کارگروه تخصصی خبر داد و بیان کرد: مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر در راستای اجرا این فریضه الهی 11 کارگروه تخصصی در زمینه عفاف و حجاب، شورای حل اختلاف، امنیت، فضای مجازی، ایجاد اشتغال، بهداشت و درمان، فرهنگی، عمران، مردم به مردم، مردم به دولت و دولت به مردم را در سطح استان راه‌اندازی کرده است.
مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با بیان اینکه هر کدام از این کارگروه‌ها در زمینه‌ تخصصی خود مشغول به انجام فعالیت هستند افزود: این مجمع با بهره‌گیری از ظرفیت نیروهای انقلابی، همراه و همگام با نیروی انتظامی در زمینه اجرا فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در استان تلاش می‌کند.

kargorooh
فقیه، توجه ویژه مسئولان برای اجرا امر به معروف در جامعه را ضروری دانست و تصریح کرد: از مسئولان و نهادهای فرهنگی از جمله نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، صدا و سیما و سایر نهادهای مرتبط تقاضا می‌شود بیش از پیش در این زمینه تلاش کنند تا ان‌شاءالله اجرا این 2 فریضه الهی در جامعه نهادینه شود.
وی حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران و تقویت آن را از بزرگترین معروف‌ها دانست و تأکید کرد: همه مردم با حضور پرشور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در 28 خرداد و انتخاب آگاهانه در این راه قدم گذاشته و بار دیگر نقشه دشمنان را خنثی کردند.
امر به معروف از اولویت‌های فرماندهی انتظامی استان بوشهر است
فرمانده انتظامی استان بوشهر نیز اجرا امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و نهادینه کردن آن را احتیاج به عزم جدی و عمومی دانست و تصریح کرد: لازم است فرماندهی انتظامی و مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بیش از پیش و در کنار هم به تلاش در این زمینه بپردازند.
سرهنگ حیدر سوسنی اجرا امر به معروف و نهی از منکر را یکی از اولویت‌های فرماندهی انتظامی استان برشمرد و افزود: طبق قانون 27 دستگاه در زمینه اجرا امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مسئول هستند که نیروی انتظامی در خط مقدم اجرا این فریضه الهی در جامعه قرار دارد.
وی نیروی انتظامی استان بوشهر را پیشگام در اجرا امر به معروف و نهی از منکر عنوان و اظهار کرد: فرماندهی انتظامی استان بوشهر تاکنون 157 شهید برای ایجاد نظم و امنیت در استان تقدیم کرده است که این موضوع خود گویای عزم این نهاد برای اجرا امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.
فرمانده انتظامی استان بوشهر این استان را استراتژیک دانست و خاطر نشان کرد: استان بوشهر با چهار کشور عربی حوزه خلیج‌فارس همسایه و دارای 906 کیلومتر مرز دریایی با این کشورها است.
سوسنی بیان کرد: بر همین اساس، استان بوشهر با تهدیدات فرامنطقه‌ای، درون استانی و فرا استانی مواجه است اما با این وجود خوشبختانه این استان در طبقه‌بندی استان‌ها بر اساس شاخص‌های امنیتی از جایگاه خوبی برخوردار است./ تسنیم

استان بوشهر

Template Design:Dima Group