جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

فرماندار شهرستان عسلویه گفت: با پایان شمارش آرای انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی در این شهرستان منتخبان مردم مشخص شدند.

به گزارش دیارجنوب، عبدالنبی یوسفی روز یکشنبه در این ارتباط افزود: انتخابات در ۴۹ شعبه اخذ رای در شهرستان عسلویه برگزار و در مجموع ۲۵ هزار و ۴۹۷ نفر از ۵۴ هزار واجد شرایط رای دادن در این شهرستان در انتخابات شرکت کردند.
وی اضافه کرد: براساس آرای مردم بندر عسلویه، خالد خواجه با ۹۴۲ رای، شهاب شاهینی ۹۱۶، علی دریایی ۸۱۴، علی محمدی ۸۱۲ و علی جبری با ۷۵۷ رای به عنوان منتخبان شورای این شهر انتخاب شدند.
فرماندار عسلویه ادامه داد: مردم نخل تقی نیز حسن عبدالله زاده با یکهزار و ۲۵، سعید کشتکار یکهزار و ۹، بوهندی نجفی ۹۸۶، حسن آروند ۹۴۵ و حسن خلیلی با ۸۱۴ رای را به عنوان منتخبان خود در شورای اسلامی این شهر انتخاب کردند.

shora shahr roosta
وی گفت: مهدی غلام‌پور با ۸۸۰ رای، مجید عباسی ۷۹۱، شهاب خلیلی ۷۳۳، عبدالله ادریسی ۷۳۳ و ربیع وجدی با ۷۲۰ رای به عنوان منتخبان شورای اسلامی شهر چاه مبارک برگزیده شدند.
یوسفی اعلام کرد: در شهر بیدخون نیز علی صالحی با ۶۹۷، سلیمان احمدی ۶۷۱، محسن محمدزاده ۶۳۸، محسن زاهدی ۵۹۹ و حبیب زاهدی با ۵۶۹ رای به عنوان منتخبان شورای اسلامی این شهر برگزیده شدند.
فرماندار عسلویه با اشاره به حماسه‌آفرینی و حضور پررنگ مردم این شهرستان در انتخابات روز جمعه، از همه دست‌اندرکاران برگزاری این انتخابات در شهرستان سپاس‌گزاری کرد.
عسلویه در جنوبی‌ترین نقطه استان بوشهر و در فاصله ۲۹۰ کیلومتری با مرکز استان قرار دارد./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group