جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

رییس پلیس فتا استان بوشهر گفت: انتشار محتوا و تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی باید منطبق بر قوانین انتخاباتی باشد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ مهدی قاسمی در این‌خصوص گفت: پلیس فتا استان بوشهر موضوع پایش فضای‌مجازی را در قالب فعال‌سازی چندین کارگروه تخصصی با هدف ایجاد بستری سالم برای استفاده همگانی از ظرفیت‌های مثبت فضای مجازی در راستای ایجاد شور انتخاباتی، افزایش مشارکت عمومی و تسهیل تبلیغات قانونمند کاندیدهای انتخابات1400، را در اولویت اقدامات خود قرار داده است.
قاسمی عنوان کرد: از تمام کاندیداها درخواست می‌کنیم با رعایت اخلاق حرفه‌ای در زمان تبلیغات از انتشار هرگونه محتوای تبلیغاتی علیه داوطلبان، استفاده ابزاری از تصاویر اشخاص برای تبلیغات، انتشار صوت، تصویر‌، دسترسی غیر مجاز و تخریب تارنماها و پست الکترونیکی نامزدها و تشویش اذهان عمومی و سیاهنمایی علیه دیگران اجتناب نمایند.

photo polic kandid
این مقام انتظامی به کاندیداها و هواداران یادآور شد: اخلاق‌مداری را در اولویت تبلیغات انتخاباتی در این ایام قرار داده و تلاش نمایند با تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های کاندیداها و انجام تبلیغات، ضمن استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌های فضای مجازی، باعث شور انتخاباتی و افزایش مشارکت عمومی در انتخابات گردند.
رئیس پلیس فتا استان بوشهر با تأکید بر شناسایی تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی گفت: رصد فعالیت‌ها و جریانات خبری مرتبط به انتخابات در فضای مجازی از اولویت‌های پلیس فتا است و در صورت مشاهده مواردی مبنی بر رویت " تخلفات انتخاباتی و تبلیغاتی" به ستاد برگزاری انتخابات وزارت کشور و سایر مراجع ذی صلاح قانونی منعکس می‌شود.
این مقام مسئول خاطر‌نشان کرد: شهروندان صورت مشاهده هرگونه تخلف یا جرم انتخاباتی در فضای مجازی با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir در بخش گزارشات مردمی، موضوع را با کارشناسان پلیس فتا به صورت بر خط، در میان بگذارند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group