پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

تیم فوتبال پارسه قهرمان رقابتهای فوتبال بزرگسالان باشگاههای شهر برازجان شد.

به گزارش دیارجنوب، رقابتهای فوتبال بزرگسالان باشگاههای شهر برازجان یادواره زنده یاد حاج ناصر بازرگان با شرکت ۷ تیم از مورخه ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ در دو گروه بصورت دوره ای آغاز که پس دو توقف اعمال محدودیتهای کرونایی و ایام ماه مبارک رمضان، با برگزاری ۱۳ بازی سرانجام در تاریخ ۱۴۰۰/۳/۲۲ با دیدار نهایی تیمهای پارسه‌ و فولاد به کار خود خاتمه داد.
در این دیدار زیبا و جذاب که در حضور ریاست اداره ورزش و جوانان دشتستان، روسای هیات های فوتبال استان و شهرستان، جمعی از پبشکسوتان ورزش و دوستداران فوتبال طی مراسمی خاص با سوت قاضی میدان محمدحسین زاهدی فر آغاز و در پایان نیز تیم پارسه موفق شد با گل دقیقه ۶۰ حسین معلم حریف سختکوش خود فولاد را شکست دهد و قهرمانی مسابقات را کسب نماید.
تیمهای فولاد، شاهین و بهمن بترتیب عناوین دوم تا چهارم را کسب نمودند.
تیم دشتستان عنوان برتر اخلاق و حسن فلسفی از پارسه آقای گل مسابقات را بدست آوردند.
گفتنی است تیمهای جدیدالتاسیس فولاد و پارسه برای اولین بار حضور در مسابقات رده بزرگسالان شهر برازجان را تجربه کرده که هر دونیز موفق عمل نمودند.
در آیین اختتامیه که برای اولین بار با طرح جدید و زیبایی برگزار گردید حسن عباسی مسئول کمیته مسابقات هیات فوتبال دشتستان ابتدا مراتب تشکر هیات را از شورا و شهرداری، اداره ورزش، مدیران و سرپرستان باشگاهها و سایر کسانی که به انحاء مختلف هیات فوتبال را در برگزاری رقابتهای مذکور یاری نموده اند ابراز داشته و سپس گزارشی از نحوه اجرایی بازیها عنوان نمودند.

در ادامه کاپ،  لوح یادبود و حکم عناوین برتر تیمهای شرکت کننده در مسابقات بزرگسالان باشگاههای شهر برازجان و زیرگروه شهرستان توسط مسئولان حاضر به آنان اهدا گردید.

footbal pars bor 1footbal pars bor 1footbal pars bor 1footbal pars bor 1footbal pars bor 1footbal pars bor 1footbal pars bor 1footbal pars bor 1footbal pars bor 1footbal pars bor 1footbal pars bor 1footbal pars bor 1footbal pars bor 1footbal pars bor 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group