جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

شهرداری برازجان طی سالهای اخیر با وجود محدودیت‌های موجود همواره تلاش کرده با سازماندهی مناسب و به‌روز نمودن فعالیت‌های خدماتی، عمرانی و اجرایی خود زمینه را برای ارائه‌ی خدماتی مطلوب‌تر مهیا ساخته، چرخ فعالیت‌های حوزه‌های مختلف مدیریت شهری را روان‌تر از قبل نماید.

به گزارش دیارجنوب، احیای پارک‌ها و شمار زیادی از فضاهای فراموش‌شده‌ی شهری و نیز بسیاری از فضاهای سبز که در اثر گذر زمان مستهلک شده بودند، تخصیص مکانی مناسب به حوزه‌ی ورزشهای همگانی و احداث جاده‌ی سلامت، اجرای مداوم برنامه‌های فرهنگی تحت عنوان محله‌ی پویا و چندین طرح دیگر را می‌توان در همین ردیف نام برد.
یکی از طرح‌های شاخص این شهرداری که بیش از چهار سال و بصورت روزانه در محله‌های مختلف شهر اجرا شده، طرح "محله‌ی پاک" است که به همت همکاران پرتلاش حوزه‌ی اجرایی شهرداری برازجان با همراهی سمن‌ها، گروهها و هیات‌های مردمی مناطق مختلف شهر اجرا گردیده و تاکنون با استقبال شهروندان عزیز برازجانی همراه بوده است.

shahrdari borazjan 1
این طرح موفق توانست طی سالیان اخیر به نماد فعالیتهای محله‌محور تبدیل شده، الگویی مناسب برای فعالیت‌هایی از این دست باشد تا جایی‌ که این طرح ابتکاری شهرداری برازجان به الگویی برای دیگر شهرها و شهرداری‌ها تبدیل گردید و طی این سالها در دیگر شهرها نیز به اجرا در آمده است.
امید می‌رود تداوم همراهی و همدلی مردم و همکاران تلاشگر شهرداری برازجان همچنان زمینه‌ساز ارائه‌ی خدماتی ارزشمند و فعالیتهایی اثربخش در شهر تاریخی و زیبایمان برازجان باشد.

shahrdari borazjan 1shahrdari borazjan 1shahrdari borazjan 1shahrdari borazjan 1shahrdari borazjan 1shahrdari borazjan 1shahrdari borazjan 1shahrdari borazjan 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group