شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

هدایت چاهشوری ملقب به مرد آهنین، مسول سبک اسپرت کماندو استان بوشهر و رکورد دار قبلی شکستن اجسام سخت در جهان در حرکت باور نکردنی در ۳ خرداد ۱۴۰۰ توانست دوباره رکورد جهان را پس بگیرید تا نام او دوباره در کتاب رکورد گینس ثبت شود.

به گزارش دیارجنوب، هدایت چاهشوری در سال ۹۸ توانست با شکستن ۵۵ قالب بتنی با دست رکورد ورزشکار آمریکایی را در کمترین زمان بدست بگیرید ولی ماها طول نکشید که رقیب او دوباره این رکورد را با یک عدد سنگ بیشتر یعنی ۵۶ قطعه به وزن ۱۹۵۰ کیلو گرم بدست بگیرید و رکورد جهانی را ارتقا دهد تا نام وی جایگزین نام هدایت چاهشوری ورزشکار کشورمان در کتاب گینس شود.
هدایت چاهشوری کماندو کار بوشهری که یکی از اعجوبه های ورزشی جهان شناخته میشود در ۳ خرداد ۱۴۰۰ در سالروز ازاد سازی خرمشهر در دیدگان اشکان دشمن زیاری مشاور رکورد داران ایران در گینس و اصحاب رسانه این رکورد را به شکل عجیبی و باور نکردنی جابجا کند وی توانست با شکستن ۱۰۱ قالب بتنی به وزن ۴۲۰۰ کیلو گرم باز در زمان یک دقیقه به سلطه ورزشکار امریکایی پایان دهد و رکورد را با ۴۶ عدد سنگ بیشتر ارتقا دهد تا سالها کسی نتواند این رکورد را از وی پس‌بگیرد و نام کشورمان ایران در کتاب گینس بدرخشد.
تمام هزینه های ثبت رکورد از سوی یک شخص گمنام و خیر پرداخت شده است.
این ورزشکار موفق، با ثبت رکورد خود در کتاب ثبت رکوردهای جهانی گینس یکی ایرانیانی خواهد شد که توانسته است به این جایگاه جهانی دست یابد.

chahshoori varzesh 1chahshoori varzesh 1chahshoori varzesh 1chahshoori varzesh 1chahshoori varzesh 1chahshoori varzesh 1chahshoori varzesh 1chahshoori varzesh 1chahshoori varzesh 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group