سه شنبه 28 فروردين 1403 | Tuesday 16 April 2024

چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات با انتشار یک فیلم مستند در قالب معرفی نفرات برتر و ارائه گزارش روند برگزاری توسط مسئولان جشنواره، طی روز چهارشنبه، 22 اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ مقارن با 29 ماه مبارک رمضان به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهـنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به نقل از دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات، کل فرآیند داوری به علت شرایط خاص شیوع کرونا و وضعیت قرمز تهران و سمنان به عنوان میزبان دبیرخانه، به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه جشنواره آیات به انجام رسیده و داوران محترم بدون دورهم جمع شدن و به صورت انفرادی در سامانه نمرات خود را اعلام کردند.

با این شرایط تلاش شد که عدالت در داوری و ایجاد زمینه مناسب برای داوران محترم که بتوانند با دقت آثار رسیده را بررسی نمایند، در اولویت باشد و همینطور در سامانه نیز داوران هنگام بررسی آثار، نام صاحب اثر را نمی‏دیدند و فقط یک کد سیستمی برای آن‏ها نمایان می‏شد.

شایان ذکر است از نظر دبیرخانه و هیئت داوران تمامی افرادی که در این جشنواره به نام قرآن شرکت کردند، برنده هستند و اجر و ثواب آن با صاحب قرآن کریم است.

جوایز نفرات برتر نیز طبق مبالغ اعلام شده در طرح فراخوان جشنواره، به حساب نفرات برتر واریز خواهد شد.

یادآور می‏شود، بیش از هزار و صد اثر در 12 رشته این جشنواره شامل شش رشته بخش اصلی و شش رشته بخش ویژه، که برای اولین بار در این جشنواره پیش‏ بینی شد، دریافت شده است.

چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات به میزبانی اداره‏ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group