جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

مشارکت خیرین در ماه مبارک امسال نسبت به میانگین سه سال گذشته طبق آمار رسمی و تایید شده بهزیستی کشور پیش ازدو برابر افزایش داشته است.

به گزارش دیارجنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر، علیرضا هوشیار با اشاره به مشارکت خیرین و نیکوکاران برای کمک به نیازمندان و مددجویان در طرح ضیافت همدلی گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا پایان هفته چهارم این ماه بیش از بیست و شش میلیارد و پانصد میلیون ریال کمک های نقدی و غیر نقدی در غالب بسته های معشیتی ،وسایل بهداشتی، غذای گرم و ...در بین مددجویان جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی توزیع گردید.
معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان ادامه داد:مشارکت های خیرین دراستان بوشهر در ماه مبارک امسال نسبت به میانگین سه سال گذشته طبق آمار رسمی و تایید شده بهزیستی کشور پیش ازدو برابر افزایش داشته است که نشان از نگاه ارزشمند و سخاوتمندانه خیرین و نیکوکاران در کمک به جامعه هدف سازمان دارد.

behzisti khaierin
هوشیار اضافه کرد: در طرح ضیافت همدلی امسال شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی مستقر در مناطق جنوبی مشارکت خوبی داشته است که توجه به این امر خیرخواهانه از طرف مدیران دلسوز این مجموعه نشان از درک صحیح پذیرش مسئولیت های اجتماعی آنهاست.
وی در خاتمه ضمن تشکر از همه عزیزان نیکوکار و عوامل پشتیبان و پرسنل بهزیستی خواهان مشارکت و همراهی این بزرگواران در پرداخت زکات فطره و کفاره های امسال شد.
شایان ذکراست شماره شبای IR۹۴۰۱۰۰۰۰۴۱۷۳۰۳۴۵۴۱۸۴۰۳۴۶مشارکت های مردمی بهزیستی استان بوشهر (هدایای خاص) نزد بانک مرکزی ایران و شماره کارت۶۳۶۷۹۵۷۰۸۸۶۵۹۹۶۱ برای دریافت فطریه اعلام شده است.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group