پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از تخصیص ۱۱۰۰ تن برنج وارداتی با قیمت مصوب خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، سید حسین حسینی صبح امروز در نشست بررسی توزیع اقلام کالا‌های اساسی در استان بوشهر از تخصیص ۱۱۰۰ تن برنج وارداتی با قیمت مصوب خبر داد و افزود: ۵۰۰ تن دیگر برنج هندی در حال عرضه به بازار است که قیمت این برنج هر کیسه ۱۰ کیلویی ۱۸۵ هزار تومان به مردم عرضه می‌شود.
او با بیان اینکه عرضه میوه و تره‌بار با تمهیدات اندیشیده شده در ایام نوروز به نحو احسن انجام شد بیان کرد: تا ۲۲ فروردین میوه با قیمت مصوب در استان بوشهر عرضه شد و هیچ مشکلی در کمبود آن ایجاد نشد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر توزیع ۱۲۲ تن سیب و ۱۷۵ تن پرتقال در ایام نوروز در استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: در ایام نوروز توزیع برنج، شکر، روغن و دیگر کالا‌های اساسی با قیمت مصوب در دستور کار قرار دارد و هیچ کمبود و صف در استان گزارش نشده است.

moderkol samt bo
حسینی با اشاره به توزیع شکر در ایام ماه مبارک رمضان ادامه داد: به میزان مورد نیاز، شکر با قیمت مصوب هر کیلوگرم ۸۷۰۰ تومان برای مردم و ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان برای صنوف شیرینی‌فروشی در حال عرضه است و هیچ کمبود و یا ایجاد صف وجود ندارد.
وی با بیان اینکه سهمیه شکر استان بوشهر با قیمت مصوب ۱۵۰۰ تن است گفت: ۵۰۰ تن دیگر به این سهمیه افزوده شده و در حال بسته‌بندی برای عرضه در فروشگاه‌ها است.
رئیس سازمان صنعت، معدن تجارت استان بوشهر توزیع گوشت منجمد قرمز را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: ۵۲ تن گوشت قرمز با قیمت مصوب در حال توزیع و در این راستا ۲۰۰ تن مرغ منجمد هم توزیع شده است.
حسینی از افزایش سهمیه روغن خبر داد و عنوان کرد: ۱۷۰۰ تن سهمیه روغن جذب شده و هیچ مشکلی وجود ندارد.
وی افزایش قیمت برخی کالا‌ها را مورد اشاره قرار داد و افزود: قیمت محصول شیرینی به سبب افزایش قیمت شکر از سوی دولت برای صنوف افزایش یافت و قیمت مواد لبنیاتی هم ۳۳ درصد افزایش یافت و در این راستا، چون ۴۰ درصد حبوبات از دیگر کشور‌ها وارد می‌شود قیمت آن ۲۰ درصد افزایش یافت.
رئیس سازمان صمت استان بوشهر از کاهش قیمت گوجه فرنگی خبر داد و ادامه داد: قیمت گوجه فرنگی ۳۱ درصد و خیار ۲۱ درصد در هفته گذشته نسبت به هفته ماقبل آن کاهش یافته است./ باشگاه خبرنگاران

استان بوشهر

Template Design:Dima Group