پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

پلیس امنیت محلات پزشک قلابی را در این شهرستان دستگیر کرد.

به گزارش دیارجنوب، مامورین پلیس امنیت شهرستان محلات با بررسی دقیق اخبار واصله یک پزشک قلابی را در این شهرستان شناسایی و در یک عملیات دستگیر کردند.
سرهنگ عباس محمدرضایی فرمانده انتظامی شهرستان محلات در این رابطه گفت: با عنایت به اخبار واصله در خصوص حضور پزشک قلابی در شهرستان محلات به هویت معلوم، مراتب بصورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ محمدرضایی افزود: مامورین پلیس امنیت شهرستان محلات با بررسی دقیق اخبار واصله و با بهره گیری از اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، ضمن هماهنگی با مقام قضایی و طی عملیات پلیسی، موفق به شناسایی یک نفر تحت عنوان پزشک شدند که بیماران کرونایی را در شهرستان را ویزیت و برای آن‌ها دارو تجویز می‌کرد.

pezeshk gholabiوی اضافه کرد: این فرد به هویت معلوم بدون داشتن پروانه پزشکی اقدام به ویزیت، تجویز دارو و درمان بیماران کرونایی با هزینه گزاف می‌کرد که ادامه این روند باعث به خطر افتادن جان بیماران می‌شد.
فرمانده انتظامی شهرستان محلات بیان کرد: ماموران این یگان پس از اطمینان صحت و سقم موضوع و هماهنگی با مقام محترم قضایی به محل اقامت نامبرده واقع در یکی از محل‌های شهرستان اعزام و بارعایت کلیه موازین شرعی و قانونی نامبرده را دستگیر و با تشکیل پرونده، به دادسرا ارجاع دادند.
وی با اشاره به اینکه در بازرسی به عمل آمده از محل اقامت این فرد مقداری دارو کشف و ضبط و به همراه متهم تحویل مراجع قضایی شد، از شهروندان خواست تا هر گونه اخبار و اطلاعات مبنی بر وجود اینگونه اماکن و یا حضور پزشکان غیر قانونی و دارو‌های غیر مجاز را به قید فوریت به شماره ۱۱۰ پلیس اطلاع رسانی کنند./ باشگاه خبرنگاران

استان بوشهر

Template Design:Dima Group