جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: آتش‌سوزی در ارتفاعات منطقه باغ‌تاج در نزدیکی شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان همچنان ادامه دارد.

به گزارش دیارجنوب، غلامرضا منتظری دراین ارتباط اظهار داشت: به منظور کنترل و مهار حریق در ارتفاعات شهرستان دشتستان همه ظرفیت‌ها به کار گرفته شده است ولی هنوز آتش‌سوزی در این منطقه ادامه دارد.
وی محل آتش‌سوزی را ارتفاعات لرده در شرق شهر برازجان عنوان کرد و ادامه داد: نیروهای مردمی و نیروهای یگان حفاظت اداره منابع طبیعی دشتستان برای مهار آتش‌سوزی فراخوان شده‌اند.

atashsoooozi
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر از استقرار ۵۰ نیرو در ارتفاعات برای مهار حریق خبر داد و افزود: تعدادی نیرو نیز در کوهپایه برای کمک به نیروها مستقر هستند.
وی با اشاره به صعب‌العبور بودن مسیر دسترسی به این ارتفاعات بیان کرد: هلی‌کوپتر نیز فراخوانی شده و در منطقه حضور دارد و در حال اعزام و هلی‌برن نیروها در ارتفاعات هستیم.
منتظری با بیان اینکه برآورد دقیقی از وسعت و شدت خسارات نداریم بیان کرد: زمان پایان عملیات اطفای حریق مشخص نیست و به صورت شبانه‌روزی برای مهار و کنترل آتش تلاش خواهیم کرد./ مهر

خبر مرتبط:

آتش در کوه‌های "باغ تاج" دشتستان شعله ور شد

استان بوشهر

Template Design:Dima Group