چهارشنبه 29 فروردين 1403 | Wednesday 17 April 2024

با برگزاری مسابقات فینال روئینگ انتخابی المپیک در ژاپن، تیم ایران صاحب یک سهمیه روئینگ شد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از شبکه خبر، در روئینگ تکنفره سنگین وزن مردان بهمن نصیری با حریفانی از ازبکستان، قزاقستان، ژاپن، هند و ویتنام رو به رو شد و در پایان با زمان ۷:۰۸.۹۸ دقیقه در رده دوم قرار گرفت. در این رقابت نماینده ژاپن با زمان ۷:۰۱.۵۹ دقیقه اول و نماینده قزاقستان با زمان ۷:۰۹.۸۵ دقیقه سوم شدند.
نازنین ملایی نیز در روئینگ تکنفره سنگین وزن بانوان با حریفانی از چین تایپه، ژاپن، ویتنام، قزاقستان و کره جنوبی با زمان ۷:۵۰.۵۳ دقیقه در جایگاه دوم ایستاد. در این رقابت نماینده ژاپن با زمان ۷:۴۳.۱۳ دقیقه اول شد و پاروزن چین تایپه با زمان ۷:۵۸.۷۸ دقیقه در رده سوم قرار گرفت.

roeing iran
با این شرایط تیم روئینگ ایران صاحب یک سهمیه المپیک شد و فدراسیون قایقرانی ایران باید بین دو ماده‌ای که صاحب مدال نقره شده است، یک قایق را برای حضور در المپیک معرفی کند.
مسابقات روئینگ انتخابی المپیک – ژاپن؛ تیم روئینگ دونفره ایران سوم شد
در ادامه مسابقات روئینگ انتخابی المپیک در ژاپن، تیم روئینگ دونفره ایران سوم شد و از کسب سهمیه بازماند.
مسابقات روئینگ انتخابی المپیک، امروز با برگزاری دور فینال ادامه پیدا کرد و در نخستین رقابت نمایندگان کشورمان تیم روئینگ دونفره سبک وزن بانوان با ترکیب کیمیا زارعی و زینب نوروزی با حریفان رو به رو شد.
زارعی و نوروزی در رقابت با حریفانی از کره جنوبی، ویتنام، ژاپن، اندونزی و ازبکستان با زمان ۷:۲۳.۸۶ دقیقه در رده سوم ایستاد و از کسب سهمیه بازماند.
در این رقابت پاروزنان ژاپن و ویتنام اول و دوم شدند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group