جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: اختلاف مالی بین سه نفر در شهر شیراز، منجر به قتل آن ها شد.

به گزارش دیارجنوب، کاووس حبیبی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیر اندازی در یکی از خیابان های شهر شیراز، بلافاصله مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.
وی با بیان اینکه مأموران به محض ورود به محل درگیری با جسد یک نفر در پاگرد راه پله طبقه اول ساختمان مواجه می شوند، افزود: در بررسی های بیشتر مأموران انتظامی و ورود به آپارتمان، آثار درگیری و شکستن گلدان ها مشاهده و جسد دو نفر دیگر نیز کشف می شود.
حبیبی افزود: با حضور عوامل اکیپ بررسی صحنه جرم و کارآگاهان پلیس آگاهی، تحقیقات جامعی انجام و در نهایت مشخص شد که دو برادر23 و 31 ساله بر سر مسائل مالی با فردی ۵۲ ساله، اختلاف داشته اند که برای حل موضوع وی را به منزل خواهرشان دعوت می کنند.
وی با اشاره به اینکه این موضوع در نهایت منجر به درگیری 3 نفر حاضر در منزل می شود، گفت: در این راستا، این افراد یکدیگر را مورد اصابت چاقو قرار می دهند و یکی از برادران به دلیل شدت جراحات وارده فوت می کند.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: برادر دیگر نیز، فرد ۵۲ ساله را در حالی که مجروح شده و قصد فرار داشته، در راه پله مورد اصابت گلوله قرار داده و به قتل می رساند و پس از بازگشت به منزل با استفاده از اسلحه شکاری در اختیار خود، با شلیک گلوله اقدام به خودکشی و به زندگی اش پایان می دهد.

ghatl1
حبیبی گفت: خشم و عصبانیت و عکس العمل لحظه‌ای باعث وقوع اتفاقات ناگواری می شود، بنابراین باید از این قبیل حوادث درس بگیریم و هیچگاه در وضعیتی که بنا به هر دلیلی در موقعیت تنش‌زا قرار داریم، عجولانه واکنش نشان ندهیم.
مرگ سه نفر در چاه آب
فرمانده انتظامی شهرستان قیرو کارزین گفت: سه نفر که برای لایروبی درون یک چاه ۲۰ متری رفته بودند، جان خود را از دست دادند.
حمیدرضا صالحی فرد اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک حادثه منجر به فوت، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.
وی افزود: در بررسی های تکمیلی مشخص شد که شخصی ۳۴ ساله به منظور لایروبی به داخل یک چاه ۲۰ متری رفته و دو نفر دیگر نیز زمانی که از وی خبری نشده است، به درون چاه رفته اند که متاسفانه هرسه نفر به علت کمبود اکسیژن درون چاه جان خود را از دست داده اند.
فرمانده انتظامی شهرستان قیروکارزین با بیان اینکه اجساد از چاه خارج و به سردخانه انتقال داده شد، از شهروندان خواست همواره نکات ایمنی را رعایت کنند و در صورت وقوع حادثه ضمن حفظ خونسردی باآتش نشانی، اورژانس و پلیس تماس بگیرند./ فارس

استان بوشهر

Template Design:Dima Group