جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث درمانگاه تامین اجتماعی حق مردم همه بخش‌های دشتستان است.

به گزارش دیارجنوب، ابراهیم رضایی در این ارتباط اظهار داشت: تعداد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در شهرستان دشتستان بسیار بالا است و انتظار می‌رود که سازمان تامین اجتماعی نگاه بهتری به این شهرستان داشته باشد و خدمات مورد نیاز در نقاط مختلف دشتستان ارائه شود.
وی تکمیل و تجهیز بیمارستان مهر برازجان را ضروری دانست و ادامه داد: بیمارستان مهر برازجان از بخشها و امکانات حداقلی هم برخوردار نیست و انتظار می‌رود که ضمن توسعه این مرکز و احداث بخش‌های جدید، تجهیزات مناسب و نیروی انسانی لازم آن نیز تامین شود.
وی افزود: طی ماه‌ها و روزهای اخیر احداث درمانگاه تامین اجتماعی در شهرهای مختلف شهرستان دشتستان به عنوان یک مطالبه جدی توسط مردم مطرح شده است.
نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌ احداث درمانگاه تامین اجتماعی در شبانکاره، آب‌پخش و سعد‌آباد و نیز مناطق ارم و بوشکان حق مردم این مناطق است.

namayande dashtestan
وی با ابراز خرسندی و تقدیر از صدور مجوز احداث درمانگاه تامین اجتماعی در شبانکاره، خواستار تسریع در ساخت این درمانگاه شد و افزود: صرف صدور مجوز برای یک درمانگاه مشکل مردم را حل نمی‌کند بلکه مهم انجام کار، اجرایی کردن پروژه و بهره‌مندی مردم از مواهب آن است اگر چه درخواست ما احداث بیمارستان تامین اجتماعی در شبانکاره است و جا دارد که سازمان تامین اجتماعی در این شهر مهم دشتستان بیمارستان احداث کند.
وی با اشاره به مشکلات متعدد حوزه درمان دشتستان تاکید کرد: ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در شهرهای آب‌پخش و سعدآباد و همچنین ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در منطقه ارم و بوشکان ضروری است.
رضایی با تاکید بر لزوم عدالت درمانی و نگاه بدون تبعیض به مردم همه بخش‌ها، بیان کرد: در همین راستا در نامه‌ای از رئیس محترم سازمان تامین اجتماعی خواسته‌ایم تا ضمن تکمیل و تجهیز بیمارستان مهر برازجان، زمینه راه‌اندازی درمانگاه تامین اجتماعی در سعدآباد و آب‌پخش را نیز در سریع‌ترین زمان فراهم ساخته و برنامه‌ریزی لازم برای احداث درمانگاه تامین اجتماعی در ارم و بوشکان نیز مد نظر قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به تعداد بالای بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در شهرستان دشتستان، این مطالبات منطقی و بحق بوده و انتظار می‌رود نیروهای دشتستانی که در سازمان تامین اجتماعی مسئولیت‌های مهمی دارند، به این مطالبات توجه جدی و عملی داشته باشند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group