سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت: اداره پست شهرستان دشتستان به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی توسط شبکه بهداشت این شهرستان پلمپ شد.

به گزارش دیارجنوب، ماریا خویش‌دوست رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان بیان کرد: یکی از مصوبات مهم ستاد مقابله با کرونای شهرستان این است که ادارات دولتی موظف هستند، شیوه‌نامه‌های بهداشتی از جمله فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را رعایت کنند و بر همین اساس، بازرسی از ادارات به طور مرتب صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: در بازدید‌های انفرادی بازرسان این شبکه و همچنین بازدید‌های مشترک نمایندگان فرمانداری و شبکه بهداشت و درمان دشتستان که در چندین نوبت از اداره پست انجام‌گرفت، مشخص شد که این اداره از لحاظ رعایت اصول بهداشتی (فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و تهویه هوا) رتبه خوبی ندارد و اخطاریه و تذکر کتبی از سوی کمیته ستاد مقابله با کرونا به رئیس اداره ابلاغ‌شد.

polomp
رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان عنوان کرد: به همین علت، با دستور فرماندار و هماهنگی دادستان دشتستان، و با حضور نمایندگان فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، اداره اماکن نیروی انتظامی، اداره پست شهرستان تا اطلاع بعدی تعطیل‌شده است.
خویش‌دوست بیان کرد: اداره پست از جمله ادارات مهم شهرستان است که روزانه افراد زیادی به این محل رفت‌وآمد می‌کنند و رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی می‌تواند در شیوع بیماری کرونا بسیار مؤثر باشد.
وی گفت: شهروندان در مراجعه به ادارات، اگر دیدند که ارائه دهنگان خدمت اصول بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت اطلاع دهند./ باشگاه خبرنگاران جوان

استان بوشهر

Template Design:Dima Group