شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: مراسم شب‌های قدر در فضای باز و حداکثر به‌مدت ۲ ساعت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان برگزار خواهد شد و به منظور راهنمایی و کنترل رعایت پروتکل‌ها، مراقبین بهداشتی نیز در این مراسم در کنار شب‌زنده‌داران حضور خواهند داشت، هم‌چنین در این 3 شب طرح منع تردد شبانه اجرا نخواهد شد.

به گزارش دیارجنوب، منوچهر حبیبی، معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: مراسم پرفیض شب‌های احیا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در استان قزوین برگزار خواهد شد.
وی افزود: با توجه به وضعیت رنگ‌بندی قرمز کرونایی تمامی شهرهای استان، این مراسم صرفاً در فضای باز برگزار خواهد شد و مدت زمان برگزاری آن نیز حداکثر 2 ساعت است، انتظار می‌رود دستگاه‌های مربوطه نظارت‌های لازم را در این خصوص داشته باشند، هم‌چنین رعایت فاصلهٔ حداقل 1ونیم متر توسط شرکت‌کنندگان در مراسمات مورد تأکید بوده و لازم‌الاجراست.

shab ghadr
وی ادامه داد: مراقبین بهداشتی به‌منظور راهنمایی و کنترل رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مراسم‌ها در کنار شب زنده‌داران حضور خواهند داشت.
این مسؤول تصریح کرد: بی‌شک مسؤولان هیئات مذهبی، مداحان محترم، ائمهٔ جماعات و هیئت امنای مساجد نیز در کنار استغاثه و شب‌زنده‌داری، توجه ویژه‌ای به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و سلامت مردم خواهند شد، زیرا خوش‌بختانه کانون‌های فرهنگی، مساجد، هیئات و مداحان در طول مدت کرونا بیشترین همکاری را با ستاد مقابله با کرونای استان داشته‌اند.
حبیبی عنوان کرد: به‌منظور تسهیل در برگزاری مراسم شب‌های قدر، طرح منع تردد شبانه از ساعت 22 الی 3 بامداد استثنائاً در این 3 شب اجرا نخواهد شد.
وی در پایان بیان کرد: امید است با دعای مردم عزیز در شب‌های پرفضیلت قدر، هر چه سریع‌تر جامعهٔ بشریت از شر این ویروس خطرناک و منحوس رهایی یابد./ فارس

استان بوشهر

Template Design:Dima Group