جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

بوشهر نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت اشتغال در پارس جنوبی و نیروگاه اتمی باید با جوانان استان بوشهر باشد.

به گزارش دیارجنوب ابراهیم رضایی در گزارش دهمین ماه فعالیت خود به مردم در مورد سوالی در مورد اشتغال‌های جدید در نیروگاه اتمی بوشهر و تعدیل و جذب نیرو در فاز ۱۳ پارس جنوبی اظهار کرد: استان بوشهر میزبان این صنایع است و جوانان این استان باید در اولویت اشتغال در این صنایع باشند.

وی اضافه کرد: برای سهمیه استخدامی جدید در نیروگاه اتمی بوشهر وقتی که متوجه اجحاف در حق جوانان استان بوشهر شدیم بلافاصله موضوع را از طریق مسئولان نیروگاه اتمی و سازمان انرژی اتمی با جدیت پیگیری کردیم.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:‌ تلاش ما این بوده که اولویت با نیروهای بومی باشد، چرا که هم به نفع جوانان استان بوشهر است و هم به نفع این صنایع است.

ebrahim rezaee

عضو کمیسیون اصل نود مجلس تاکید کرد: با توافقات صورت گرفته مقرر شد اولویت استخدام با جوانان بومی استان بوشهر باشد و در صورتی که تخصصی در استان بوشهر وجود نداشته باشد، از دیگر استان‌ها نیرو بگیرند.

رضایی در مورد تعدیل و جذب نیرو در فاز ۱۳ پارس جنوبی نیز گفت: این فاز از مرحله ساخت وارد مرحله بهره‌برداری شده است و اولویت جذب باید با نیروهای بومی باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با نظارت جدی بر این موضوع از حق همه جوانان استان بوشهر از عسلویه و کنگان گرفته تا سایر نقاط استان و... دفاع خواهیم کرد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group