سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: سهمیه شکر، برنج، روغن و گوشت قرمز تنظیم بازار این استان ویژه ماه مبارک رمضان جذب شده و با نرخ مصوب در حال توزیع در سطح بازار است.

به گزارش دیارجنوب به نقل از ایرنا، سید حسین حسینی روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: سهمیه شکر به صورت بسته‌های یک کیلو گرمی به قیمت هر بسته هشت هزار و ۷۰۰ تا هشت هزار و ۸۰۰ در واحدهای صنفی عرضه می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین یکهزار و ۷۰۰ تن سهمیه روغن نیز از کارخانه‌های کشور جذب و از طریق شرکت‌های پخش، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مراکز معین با توجه به نوع بسته‌بندی با قیمت مصوب توزیع خواهد شد.
حسینی بیان کرد: برنج مورد نیاز مردم نیز از طریق فروشگاه‌های منتخب، تعاونی‌های کارمندی و کارگری و بخشی نیز از طریق مراکز خیریه توزیع می‌شود تا به تنظیم بازار داخلی کمک کند.

hoseini


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: دو نوع برنج تایلندی و هندی در حال توزیع است که قیمت هر کیلو برنج تایلندی ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان و برنج هندی ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت‌گذاری شده‌است.
وی از تامین گوشت قرمز سهمیه استان بوشهر خبر داد و گفت: مرحله اول این سهمیه جذب و توزیع شده و مرحله دوم نیز در حال جذب است که با قیمت مصرف کننده ۸۰ هزار تومان از طریق فروشگاه‌های منتخب عرضه می‌شود.
وی ادامه داد: قیمت زولبیا و بامیه نیز هر کیلوگرم بین ۳۷ و ۳۸ هزار تومان تعیین شده‌است.
حسینی بیان کرد: شکر مورد نیاز بخش قنادان هم از اداره کل غله و خدمات بازرگانی فارس تامین شده که با قیمت میانگین ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در اختیار واحدهای شیرینی‌پزی قرار می‌گیرد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group