سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر با بیان اینکه "۴۷درصد از اعضای شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان بوشهر در سامانه سجام ثبت‌نام کرده‌اند" گفت: این میزان نسبت به سایر استان‌ها از پایین‌ترین درصد سجامی در کشور برخوردار است.

به گزارش دیارجنوب رسول زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر اظهار داشت: مردم به 2 روش مستقیم و غیر مستقیم سهام عدالت خود آزاد و مشخص کردند.

وی با اشاره به اینکه در روش مستقیم آزادسازی سهام عدالت، مدیریت دارایی بر عهده دارنده سهام است و خرید و فروش سهام را صاحب سهم انجام می‌دهد خاطر نشان کرد: در روش غیرمستقیم شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان بوشهر، مدیریت دارایی دارندگان سهام عدالت اعضا خود را بر عهده دارد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر به سهام‌داران عدالت در استان پرداخت و با اشاره به دارا بودن 50 درصد جمعیت استان از مزایای سهام عدالت خاطر نشان کرد: در استان بوشهر بیش از 610 هزار نفر معادل 50 درصد جمعیت استان سهامدار سهام عدالت هستند که تعداد 373 هزار نفر از آن معادل 61 درصد از این افراد به روش غیر مستقیم و مابقی به صورت مستقیم سهام خود را آزاد کرده‌اند.

زارعی با اشاره به ثبت‌نام سهامداران عدالت در سامانه سجام تصریح کرد: دارندگان سهام عدالت به روش غیرمستقیم و کسانیکه سهام شرکت سرمایه‌گذاری استان بوشهر را خریداری کرده‌اند باید در سامانه سجام با توجه به شرایط کرونایی به‌صورت غیرمستقیم ثبت نام کنند.

وی امروز 28 فروردین را آخرین مهلت ثبت‌نام اعضای هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت در استان دانست و تصریح کرد: همه کسانیکه علاقمند به فعالیت در حوزه اقتصادی و اداره امور شرکت هستند و دارای حداقل مدرک لیسانس در رشته‌های مرتبط با امور مالی و اقتصادی هستند می‌توانند حداکثر تا امروز با مراجعه به سامانه «ستان» کاندیدای عضویت در هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت شوند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر از تشکیل مجمع شرکت خبر داد و بیان کرد: از نیمه دوم اردیبهشت تا نیمه نخست خرداد مجمع شرکت تشکیل و انتخابات برای برگزیدن اعضای هیئت مدیره به‌صورت الکترونیکی در سراسر کشور از جمله استان بوشهر برگزار می‌شود.

زارعی، سرمایه شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان بوشهر را 48 هزار میلیارد ریال دانست و گفت: این حجم از سرمایه با انتخاب اعضای توانمند و قابل اعتماد می‌تواند علاوه بر محافظت و منفعت قابل توجه برای اعضا شرکت سرمایه‌گذاری استان، موجبات سرمایه‌گذاری، بهبود شرایط اشتغال و افزایش تولید و به‌طور کلی روند توسعه استان را تسریع دهد.

وی با بیان اینکه تاکنون 47 درصد از اعضای شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان بوشهر در سامانه سجام ثبت‌نام کرده‌اند افزود: این میزان ثبت‌نام نسبت به سایر استانها از پایین‌ترین درصد سجامی برخوردار است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر از مزایای ثبت‌نام سهامداران سهام عدالت را شرکت در انتخابات مجمع و انتخاب اعضای هیئت مدیره دانست و بیان کرد: خرید و فروش سهام در سامانه مربوطه، دریافت وام بدون نیاز به مراجعه حضوری و ضمانت از بانک‌ها به مبلغ 14 میلیون تومان برای دارندگان سهام یک میلیون تومانی و 7 میلیون تومان برای سهام 500 هزار تومانی از دیگر مزایای ثبت‌نام سهامداران سهام عدالت است.

زارعی با بیان اینکه انتخابات مجمع شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت در استان‌ها و بوشهر بزرگترین انتخابات اقتصادی کشور است تأکید کرد: مشارکت و حضور مجازی اعضا می‌تواند در انتخاب کارآمد و موثر اعضا هیئت مدیره شرکت و موفقیت آن تجربه ارزشمندی برای موفقیت‌های بعدی در تحقق سود سهامداران و توسعه استان باشد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group