جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

خانواده عباسی عطیبه با صدور پیامی از لطف و محبت و همدردی همه مردم در پی درگذشت مهندس نصراله عباسی عطیبه تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش دیارجنوب در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

ما از خدائیم و به سوی او بازمی‌گردیم...
مشیت الهی بر این قرار گرفت که در عزای عزیزمان به سوگ بنشینیم؛ عزیزی که وجودش آرامش بود و حضورش صفا. او که با رفتنش آتش به جانمان انداخت و حسرتی همیشگی بر دلمان گذاشت.
کوچ ناهنگام عزیز خانواده‌مان ،مهندس نصرالله عباسی عطیبه چنان سنگین و جانکاه است که نه اکنون و نه هیچگاه در باورمان نخواهد گنجید. بدون شک اگر لطف خداوند، همدلی و مهربانی دوستان و خویشاوندان و همشهریان عزیزمان نبود تحمل این داغ فراتر از تصور و تحملمان بود و کمر راست کردن زیر بار سنگین این غم در توانمان نمیگنجید اما با وجود باصفای شما عزیزان که جلوه‌ای روشن از مهر خداوندی و نعمتی فراتر از وصف است، توانی دوباره به جان خسته و دل شکسته‌مان داد.
اینک با فرود آوردن سر تسلیم در برابر اراده‌ی خداوندی، به شکرانه‌ی محبتهای شما مردمان شریف و دوستان عزیزمان سر به سجده میگذاریم.
از اینکه بخاطر شیوع ویروس منحوس کرونا امکان تقدیر و تشکر حضوری از محضر شما مهربانان فراهم نیست شرمنده‌ی شما خوبان هستیم.
از خداوند بزرگ، تندرستی و طول عمر باعزت همه‌ی شما گرامیان را مسئلت داشته، امیدواریم توفیق خدمتگزاری در شادیهایتان نصیبمان گردد.

با تجدید تقدیر و احترام

خانواده داغدار عباسی عطیبه و فامیلهای وابسته

tashakor marhom

nasrollah abbasi

مدیریت پایگاه خبری تحلیلی دیارجنوب این مصیبت را به مهندس امرالله عباسی معاون فنی و شهرسازی و محمد علی عباسی عطیبه مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری برازجان تسلیت عرض مینماید.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group