سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: نیروهای مرزبانی این استان با همکاری پلیس امنیت اقتصادی استان قم، محموله کالای قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال را در محور کاشان - قم کشف کردند.

به گزارش دیارجنوب به نقل از ایرنا، سردار ول الله رضایی‌نژاد روز جمعه به رسانه‌ها اعلام کرد: با اشرافیت و هدایت اطلاعاتی مرزبانی استان، یک دستگاه کامیون حامل حجم زیادی از کالای قاچاق با همکاری پلیس امنیت اقتصادی استان قم در محور کاشان به قم شناسایی و توقیف شد.

وی بیان کرد: از کامیون توقیفی که محموله قاچاق را در پشت بار خود جاساز کرده بود ۹۰۰ دستگاه گوشی همراه ساده، ۱۲۰ عدد دوربین مداربسته، ۱۳ هزار و ۹۶۰ عدد انواع قاب گوشی، ۴۰ هزار و ۸۵۰ عدد لیبل گوشی، یک هزار و ۱۴۰ عدد هندزفری، ۲هزار و ۸۲۹ قاب فرم عینک، ۲۰۰ دستگاه تبلت سامسونگ، چهار تن بادام و گردو خارجی، ۲هزار و ۸۰۰ دست قاشق و چنگال، ۲۴۵ قلم لوازم پزشکی . کشف و ضبط شده است.

ghachaghh


فرمانده مرزبانی استان بوشهر اضافه کرد: در این عملیات راننده کامیون دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قانونی تحویل شد.

رضایی‌نژاد تاکید کرد: استمرار عملیات مشترک پلیس با سایر استان‌ها به منظور ضربه زدن به قاچاقچیان از برنامه‌های تعریف شده ونشانه همدلی و هم پوشانی نیروی انتظامی و مرزبانی است.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group