سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: با اشرافیت و هدایت اطلاعاتی مرزبانی استان محموله بزرگ کالای قاچاق در محور قم - کاشان کشف شد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از خبرنگار مهر، سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اشرافیت و هدایت اطلاعاتی مرزبانی استان، یک دستگاه کامیون حامل حجم زیادی از کالای قاچاق با همکاری پلیس امنیت اقتصادی استان قم در محور کاشان به قم شناسایی و توقیف شد.

وی افزود: از کامیون توقیفی که محموله قاچاق را در پشت بار خود جاساز کرده بود، ۹۰۰ دستگاه گوشی همراه ساده، ۱۲۰ عدد دوربین مداربسته، ۱۳ هزار و ۹۶۰ عدد انواع قاب گوشی، ۴۰ هزار و ۸۵۰ عدد لیبل گوشی، ۱۱۴۰ عدد هندزفری، دو هزار و ۸۲۹ قاب فرم عینک، ۲۰۰ دستگاه تبلت سامسونگ، ۴ تن بادام و گردو خارجی، دو هزار و ۸۰۰ دست قاشق و چنگال، ۲۴۵ قلم لوازم پزشکی و… کشف و ضبط شده است.

ghachagh kala

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن اشاره به دستگیری راننده کامیون، افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه ۶۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهم تحویل مراجع قانونی شدند.

سردار رضایی‌نژاد ضمن تقدیر از همکاری پلیس امنیت اقتصادی استان قم خاطر نشان کرد: استمرار عملیات مشترک پلیس با سایر استان‌ها به منظور ضربه زدن به قاچاقچیان از برنامه‌های تعریف شده است که نشانه همدلی و هم پوشانی نیروی انتظامی و مرزبانی است.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group