پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از رفع کمبود مرغ در استان با تامین نیازهای روزانه خبر داد و گفت: در هفته‌های آینده کمبود گوشت مرغ نخواهیم داشت.

به گزارش دیارجنوب احمد جهانگیرلو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای رفع کمبود مرغ در سطح استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته و کمبودهای بازار با تأمین مرغ مورد نیاز رفع شده است.

وی با اشاره به انجام دو میلیون قطعه جوجه‌ریزی در اسفندماه سال قبل، خاطرنشان کرد: مرغ تولیدی از این جوجه‌ریزی این روزها در حال ورود به بازار استان بوشهر است تا کمبودها جبران شود و بازار به حالت عادی برگردد.

morgh

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر با اشاره به ورود حدود ۱۷۰ تن گوشت مرغ به بازار استان بوشهر در هفته جاری بیان کرد: با ورود این مرغ به بازار تا دهم اردیبهشت مشکل کمبود گوشت مرغ در استان نخواهیم داشت.

وی از برنامه‌ریزی برای تأمین مرغ منجمد در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: با توجه به کاهش احتمالی مرغ گرم در بازه زمانی ۱۰ تا ۲۵ اردیبهشت، برنامه‌ریزی شده تا کمبودها با توزیع مرغ منجمد و دریافت مازاد دیگر استان‌ها تأمین شود.

جهانگیرلو با اشاره به اینکه تولید مرغ در استان بوشهر مازاد بر میزان مصرف آن است، تصریح کرد: سرانه مصرف مرغ در استان ۲۰ تا ۲۲ کیلوگرم است.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group