پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از ثبت ۳ فوتی کرونایی در این استان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از خبرگزاری فارس از بوشهر، سعید کشمیری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی هفته‌های اخیر میزان ابتلای به کرونا در استان بوشهر افزایشی بوده است و در سال جاری بیشترین تعداد ابتلای روزانه را داشته‌ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه تاکنون ۲۸ هزار و ۲۷۶ مورد مثبت کرونا در استان بوشهر شناسایی شده است توضیح داد: بیش از هشت هزار مورد ابتلای کرونا مربوط به فروردین‌ماه امسال بوده است که آمار بسیار بالایی است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: با قرمز شدن شهرستان جم، استان بوشهر در حال حاضر دارای ۹ شهرستان با وضعیت قرمز و یک شهرستان با وضعیت نارنجی است.

این مقام مسؤول تصریح کرد: از هم استانی‌های عزیز خواهشمندم نهایت همکاری را با کادر بهداشت و درمان داشته باشند تا به یاری خدا این پیک را با حداقل فوتی بتوانیم پشت سر بگذاریم.

coronaviroos

کشمیری افزود: طی شبانه روز گذشته ۹۲ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده و طی این مدت ۶۶ بیمار نیز با حال خوب از این بخش‌ها ترخیص شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: در حال حاضر ۳۸۲ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که ۴۶ نفر تحت مراقبت ویژه بوده و ۱۹ نفر در وضعیت حاد بیماری هستند.

وی از ثبت سه فوتی جدید کرونایی در استان خبر داد و گفت: دو آقا با ۹۲ و ۶۳ سال سن با سابقه بیماری دیابت، قلبی عروقی و یک خانم با ۴۸ سال سن بدون سابقه بیماری زمینه‌ای فوت شدند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group