چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

هفته دوم لیگ برتر والیبال ساحلی کشور با حضور ۱۲ تیم روز یکشنبه در بندر دیر استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش دیارجنوب رئیس کمیته ساحلی فدراسیون والیبال کشور در حاشیه برگزاری مسابقات در گفت وگو با ایرنا گفت: در این دور از رقابت‌ها تیم‌های شهداب یزد، منطقه آزاد چابهار، گلساپوش یزد، سرو قامتان بابل، توپکا بابلسر، پیکان بندر دیر، دریادلان گناوه، رعد پدافند تهران، موج سواران ساحل نوشهر، ساوانا بهشهر، وارنا شهر باران و هورسان رامسر حضور دارند.

توفیق کابلی افزود: هفته اول این مسابقات در بندر گناوه برگزار شد و هفته دوم نیز در بندر دیر در حال برگزاری است و هفته‌های سوم و چهارم با توجه به شرایط کرونا در آینده اعلام خواهد شد.

valibal saheli

وی گفت: در دور اول مسابقات امروز در بندر دیر هورسان رامسر ۲ بریک توپکا بابلسر را برد و سروقامتان بابل ۲ بر صفر منطقه آزاد چابهار را شکست داد و پیکان بندر دیر با نتیجه ۲ بر صفر وارنا شهر باران گیلان را برد و شهداب یزد ۲ بر یک گلساپوش یزد را شکست داد.

رئیس کمیته ساحلی فدراسیون والیبال کشور بیان کرد: دور دوم مسابقات بعد از ظهر امروز برگزار خواهد شد و بازی بقیه تیم‌ها نیز روز سه شنبه این هفته برگزار می‌شود.

وی ضمن قدردانی از تلاش مسئولان شهرستان دیر و میزبانی خوب آنها گفت: یکی از هدف‌های مهم این دوره از مسابقات انتخاب بهترین بازیکنان برای عضویت در تیم ملی کشور است.

شهرستان ساحلی دیر (dayyer ) در جنوب استان بوشهر قرار دارد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group