جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر گفت: مشکلات ورزشکاران بسیجی استان بوشهر رفع می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، سردار علی رزمجو ظهر دوشنبه در دیدار مربیان و ورزشکاران بسیجی بوشهر اظهار داشت: به منظور رفع مشکلات ورزشی بسیجیان استان بوشهر از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد.
وی اضافه کرد: در اختیار گذاشتن سالن‌های ورزشی بسیج در سراسر استان بوشهر به تمام رشته‌های ورزشی مرتبط با مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه استان بوشهر ضروری است.
فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر بیان کرد: خوشبختانه امروز ما در شرایط بسیار خوبی پس از پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم.
وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت، اقتدار و افتخار قرار دارد که در این میان نقش ورزشکاران و کسب قهرمانی‌های مختلف در مسابقات داخلی و بین المللی به وضوح برای همگان قابل مشاهده است.

sardar razmjoo
سردار علی رزمجو اظهار کرد: اهمیت ورزش و توجه به این مقوله مهم پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیش از گذشته شد و امروز همه ما شاهد هستیم که پیروزی در میادین مختلف ورزشی برای کشور ما عزت و اقتدارآفرین است.
وی افزود: ورزش در عرصه‌های مختلف حائز اهمیت بوده و در سلامت روح و جسم انسان در محیط‌های مختلف شخصی و شغلی تأثیرگذار است.
تعدادی از مربیان و ورزشکاران حاضر در این نشست در ادامه به بیان مهم‌ترین مشکلات و مسائل حوزه ورزش بسیج استان بوشهر از جمله نبود سالن ورزشی برای تمرین بعضی از رشته‌های ورزشی و تجهیز پایگاه قهرمانی مقاومت برای استفاده مربیان استان پرداختند و خواستار مرتفع شدن این مشکلات شدند.

در این دیدار با اهدای هدایایی از زحمات مربیان و ورزشکاران حاضر در این نشست قدردانی شد./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group