پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: در ایام تعطیلات نوروز در منطقه تحت پوشش شهرستان بوشهر ۵۴۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس شناسایی و ۴ مورد منجر به مرگ شده است.

به گزارش دیارجنوب به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان بوشهر، مهندس حسن فخرایی بیان داشت: در تعطیلات روزهای نوروز در شهرستان بوشهر ۵۴۰ نفر به بیماری کرونا مبتلا شدند و ۴۵۸ مورد مثبت به تفکیک بستری و سرپایی در بیمارستان‌های شهرستان به ثبت رسیده است.
وی با توضیح اینکه طی این مدت ۴ مورد فوتی رخ‌داده، خاطرنشان کرد: این افراد شامل ۳ مرد با بیماری زمینه‌ای قلبی عروقی و فشارخون با سنین ۸۲، ۷۲ و ۸۳ سال و خانم ۵۶ ساله‌ای با بیماری زمینه‌ای کم‌کاری تیروئید بوده‌اند نیز به ثبت رسیده است.

corona virus
مهندس فخرایی بیشترین موارد مبتلا به این بیماری را در گروه سنی ۲۰ تا ۴۰ سال خواند و اضافه داشت: به تفکیک مشاغل در سطح جامعه موارد ابتلا به کرونا شامل افراد خانه‌دار، شاغل در کار آزاد و کارمندان می‌باشند.
این مقام مسئول با عنوان اینکه اکنون تعداد بستری‌ها در بوشهر افزایش‌یافته بیان کرد: به مراتب با این شرایط، فوتی‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر خواهان توجه به بیشتر به پروتکل‌های بهداشتی برای مهار بیماری شد و گفت: سفرهای نوروزی و دورهمی ها از جمله دلایل اوج‌گیری دوباره بیماری در استان است و نتایج سفرها نیز تا هفته آینده مشخص می‌شود.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group