چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

فرماندار دشتستان با توجه به شعار سال جدید گفت: همه باید با تلاش و همکاری در راستای رفع موانع گام برداشته تا با جهش در تولید، مشکلات اشتغال جوانان را برطرف کنیم.

به گزارش دیارجنوب، فتح الله نوروزی روز شنبه ۱۴ فروردین ماه در اولین جلسه جهش تولید و اقتصاد مقاومتی بررسی مشکلات شهرک صنعتی برازجان اظهار داشت: طی بازدیدهای بعمل آمده از شهرک صنعتی در سال گذشته، جلسه بررسی مشکلات این شهرک از اولویت های تحقق شعار سال بود تا بتوانیم با رفع مشکلات و موانع، مسیر تولید را هموار سازیم.
وی به تلاش و همکاری بیشتر بانکها در مانع زدایی ها اشاره کرد و افزود: همگی باید به واحدهای تولیدی کمک کنیم تا در تولید جهشی ایجاد شده و مشکل اشتغال جوانان را برطرف نمائیم.
نوروزی در ادامه تصریح کرد: مدیر شهرک صنعتی در خصوص حل مشکل واحدهای تولیدی تملیکی پیگیری های لازم را انجام دهد.
فرماندار دشتستان در این جلسه خواستار حل مشکل سنددار کردن واحدهای تولیدی و اتصال به خط فیبر نوری شد.
روح الله غلامی مدیر شهرک صنعتی برازجان در این جلسه، مشکلات واحدهای تولیدی در خصوص بدهی بانکی، سند زمین و اتصال به فیبر نوری را مطرح کرد.
مدیرعامل بانک صادرات استان بوشهر، روسای ادارات مخابرات ، ثبت اسناد و صنعت ، معدن وتجارت شهرستان دشتستان نیز در این نشست در خصوص حل مشکل شهرک صنعتی توضیحاتی مطرح کردند.

«تصاویر اولین جلسه جهش تولید و اقتصاد مقاومتی»

jahesh avval 1jahesh avval 1jahesh avval 1jahesh avval 1jahesh avval 1jahesh avval 1jahesh avval 1jahesh avval 1jahesh avval 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group