جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

فرماندار دشتستان با اعلام اینکه شهرستان دشتستان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفته است، گفت: با توجه به روند صعودی ابتلا به کرونا در شهرستان دشتستان لازم است مردم و اصناف توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش دیارجنوب، فتح‌الله نوروزی با بیان اینکه مردم باید با جدیت افزایش آمار کرونا در دشتستان را بپذیرند، عنوان کرد: مسئولان ادارات و نهادهای دولتی نیز رعایت کامل دستور العمل‌های بهداشتی را مد نظر داشته باشند و همچنین ادارات خدمات رسان با یک سوم و سایر ادارات نیز از ۱۴ فروردین ماه به مدت ۲ هفته با ۵۰ درصد ظرفیت خود فعالیت کنند.
وی بیان کرد: مدارس و دانشگاه‌ها، مساجد و اماکن مذهبی، اماکن ورزشی، قهوه‌خانه‌ها، شهربازی‌ها، پارک‌ها، بوستان‌ها و فضای سبز، تالارهای پذیرایی و مشاغل گروه‌های شغلی ۳ و ۴ از شنبه ۱۴ فروردین ماه به مدت دو هفته تعطیل خواهند بود.
فرماندار دشتستان با اعلام اینکه کرونا همچنان ادامه دارد و هرگونه عادی انگاری موجب ورود به پیک‌های خطرناک خواهد شد، اظهار کرد: متاسفانه در هفته‌های گذشته مردم و اصناف، پروتکل‌های بهداشتی را به صورت جدی رعایت نکردند و همین امر موجب نارنجی شدن وضعیت شهرستان شد.
این مسئول افزود: چنانچه عادی انگاری ادامه داشته باشد و شهرستان وارد وضعیت قرمز کرونایی شود مجبور می شویم که تمامی محدودیت‌ها را اعمال کرده و این به نفع هیچ فرد،گروه یا صنفی نخواهد بود.

viroos corona
نوروزی تصریح کرد: از مهمترین دلایل ابتلا به کرونا، دورهمی‌های خانوادگی و انجام مراسمات اعم از شادی و فاتحه با تعداد افراد زیاد است که خواهشمندیم مردم نسبت به رعایت توصیه‌های بهداشتی در این موارد همکاری لازم را با ستاد استانی کرونا داشته باشند.
فرماندار دشتستان تاکید کرد: تمامی ادارات ملزم به لغو تمام نشست‌ها، همایش‌ها و همچنین تمامی ماموریت‌های غیر ضروری به مدت ۲ هفته هستند، همچنین از ۱۴ فروردین ماه ورود خودروهای با پلاک غیر بومی به شهرستان دشتستان ممنوع است.
وی با بیان نظارت تیم‌های بازرسی تصریح کرد: تیم‌های بازرسی با مشارکت بازرسان ادارات و نهادهای مختلف شهرستان در قالب گشت‌های مشترک فعال و از تمامی صنوف، اماکن عمومی و ادارات بازدید به عمل آورده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شوند./ ایسنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group