چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

رئیس پلیس استان بوشهر گفت: با توجه به وضعیت نارنجی چهار شهرستان استان بوشهر ورود خودروهای با پلاک غیربومی به این شهرها ممنوع است و رانندگان متخلف شناسایی، اعمال قانون و جریمه می‌شوند.

به گزارش دیارجنوب، سردار خلیل واعظی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به محدودیت‌های تردد در محورهای مواصلاتی استان بوشهر در راستای مقابله با کرونا اظهار داشت: چهار شهرستان بوشهر، دشتستان، دیلم، گناوه دارای وضعیت نارنجی کرونایی است و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا ورود خودرو با پلاک غیربومی به این شهرها ممنوع است.
فرمانده انتظامی استان بوشهر با تاکید بر پرهیز از سفرهای غیرضروری برای شکسته شدن زنجیره انتقال ویروس کرونا افزود: در تمام محورهای مواصلاتی استان بوشهر گشت‌های نیروی انتظامی به صورت محسوس و نامحسوس تردد دارند و خودروهای با پلاک غیربومی به مبدا برگشت داده می‌شوند.

mahdoodiyat jadeh
رئیس پلیس استان بوشهر با تاکید بر اعمال قانون برای رانندگان متخلف گفت: خودروهای متخلف با ورود به شهرستان‌های دارای شرایط نارنجی استان بوشهر شناسایی و اعمال قانون می‌شود.
همچنین رئیس‌ پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر با تاکید بر رعایت پروتکل بهداشتی برای مقابله با کرونا تصریح کرد: خودروهای با پلاک غیربومی در شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.
سرهنگ قدرت‌الله کشکولی با اشاره به محدودیت تردد شبانه در شهرها خاطر نشان کرد: ممنوعیت رفت‌وآمد شبانه در شهر‌ها همچنان برقرار است و خودرو‌ها که پس از ساعت ۲۱ در شهر‌ها تردد کنند ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند./ فارس

استان بوشهر

Template Design:Dima Group