سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

با مثبت شدن تست کرونای رشید مظاهری، عارف غلامی، بابک مرادی و سیدحسین حسینی حالا شمار افراد مبتلا به این ویروس در جمع آبی پوشان به عدد ۹ رسید.

به گزارش دیارجنوب، روز گذشته بود که به صورت رسمی اعلام شد تست کرونای مهدی قایدی مهاجم استقلال مثبت شده و این بازیکن نتوانست به اردوی تیم ملی ملحق شود که دراگان اسکوچیچ نیز تصمیم گرفت تا بجای او، سجاد شهباززاده را به اردوی تیم ملی دعوت کند.
اما امروز نیز خبر رسید تست کرونای دو ملی پوش دیگر استقلالی نیز مثبت شده تا رشید مظاهری و عارف غلامی اردوی تیم ملی را ترک کنند. ساعاتی بعد نیز خبر ابتلای بابک مرادی و سیدحسین حسینی توسط خبرگزاری ها منتشر شد تا بدین صورت شمار افراد مبتلا به کرونا در استقلال به شکل عجیبی افزایش پیدا کند.
مهدی قایدی نخستین فردی بود که ویروس کرونا مبتلا شد و پس از او به صورت دومینو وار رشید مظاهری، عارف غلامی، سیدحسین حسینی و بابک مرادی به همراه چهار عضو کادرفنی و تدارکات تیم از جمله بهزاد غلامپور و محمد کاظمی مدیررسانه ای نیز به کرونا مبتلا شدند.

esteghlal
شاید این هم از بدشانسی های فرهاد مجیدی است که در زمان حضور او، تیمش مجددا درگیر این ویروس منحوس می شود. استقلال باید روز ۱۴ فروردین در دیداری سخت به مصاف پیکان برود.
در حالیکه تیم فرهاد روند خوبی را در پیش گرفته بود و در سه بازی گذشته خود نیز برنده از زمین خارج شد، حالا او در وضعیت سختی گفتار شده و گفته می شود تعداد دیگری از اعضای این تیم نیز علائم مشکوک به کرونا دارند به نحوی که او مجبور شده تمرینات امروز تیمش را تعطیل کند و اردوی آبی پوشان به طور کلی لغو شد.
باید دید استقلالی ها در روزهای آتی چه وضعیتی را پشت سر خواهند گذشت و آیا باز هم به شمار مبتلایان اضافه خواهد شد یا خیر و سوال مهم اینکه سرنوشت بازی با پیکان با وجود غیبت قطعی بازیکنان این تیم در پست های کلیدی به کجا خواهد انجامید؟/ خبرفوری

استان بوشهر

Template Design:Dima Group