سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

خانم‌ها و آقایان باید اطلاعات خود را درباره‌ی باید‌ها و نباید‌های روابط جنسی بالا ببرند، تا دچار مشکلاتی در این زمینه نشوند. به‌همین دلیل امروز در این مطلب، کار‌های ممنوعه در رابطه‌ی جنسی را توضیح خواهیم داد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از برترین‌ها: روابط جنسی در زندگی زناشویی یکی از مهم‌ترین مسائلی است که کیفیت زندگی مشترک را تحت تاثیر قرار می‌دهد. خانم‌ها و آقایان باید اطلاعات خود را درباره‌ی باید‌ها و نبایدهای روابط جنسی بالا ببرند تا دچار مشکلاتی در این زمینه نشوند. به‌همین دلیل امروز در این مطلب، کارهای ممنوعه در رابطه‌ی جنسی را توضیح خواهیم داد. رعایت نکردن مواردی که ذکر خواهیم کرد، می‌تواند مشکلات جدی را برای زوجین پیش آورد. با ما همراه باشید.

jensi

کارهایی که در روابط جنسی نباید انجام دهید

انجام دادن برخی از کارها، می‌تواند آسیب جدی به رابطه‌ی زناشویی شما وارد کند. در ادامه تعدادی از این موارد را توضیح خواهیم داد، که با رعایت کردن آن‌ها می‌توانید سلامت جنسی زندگی مشترکتان را بهبود ببخشید.

۱. نقش بازی کردن

اگر از رابطه‌ی جنسی تان لذت نمی‌برید، نقش بازی نکنید و وانمود نکنید که درحال لذت بردن هستید. اگر به ارگاسم نمی‌رسید می‌توانید این موضوع را با همسرتان در میان گذاشته و راهی برای این مشکل پیدا کنید. اگر این موضوع را پنهان کنید شما همیشه از رابطه‌ی جنسی‌تان ناراضی خواهید ماند. پس این موضوع را بدون اینکه خجالت بکشید مطرح کنید، و به دنبال راه حل باشید.

۲. زمان بندی برای رابطه جنسی

استفاده از پیام‌های شهوت‌آمیز می‌تواند ضربان قلب آقایان را چند برابر کند؛ اما تعیین زمان برای معاشقه فشار زیادی بر آن‌ها اعمال خواهد کرد. برای مثال پیام‌هایی مانند: «منتظرم تا بیای خونه» یا «بعد از کلاس یوگا مال تو هستم» باعث قابل پیش بینی شدن معاشقه می‌شود؛ این امر می‌تواند هیجان مرد را نابود کند.

اگرچه با زمان بندی، وقت معاشقه بیشتری را خواهید داشت، اما بخاطر بسپارید که زمان دقیق را مرموز نگه دارید. سعی کنید متون و پیام‌هایتان کمتر دارای جزییات باشد، مثل: «دنبال فرصتی هستم تا هرچه زودتر با تو باشم» یا «چطوره بچه رو بعضی وقتا بزاریم خونه مامانم؟»

۳. لطفا عجله نکنید

در حالی که بسیاری از افراد از رابطه جنسی لذت می‌برند، اما گفتنی است که قبل از آمادگی همسرتان نباید این کار را انجام دهید، زیرا ممکن است موجب ناراحتی و درد در او شود یا به سادگی موجب ترسیدن او شود؛ بنابراین قبل از انجام رابطه جنسی به معاشقه بپردازید و اطمینان حاصل کنید که او به اندازه‌ی کافی هیجان‌زده است و از نطر جنسی تحریک شده است.

۴. خاموش کردن چراغ‌ها

حتما دلیلی وجود دارد که مردان عاشق تماشای مسابقات فوتبال با کیفیت عالی هستند. به گفته دکتر گریر این مخلوقات، موجودات بسیار بصری محسوب می‌شوند و شیفته آن هستند که تا حد امکان هنگام معاشقه ببینند. اصرار بر داشتن رابطه جنسی در محیطی تیره و تار می‌تواند این تصور را در مرد زندگی‌تان ایجاد کند که بیشتر به ظاهر خود اهمیت می‌دهید نه احساسی که وی در شما ایجاد می‌کند. همین عدم اطمینان، آواری می‌شود بر سر جولان مردانه وی در اتاق خواب. اگر در روشنایی راحت نیستید در اتاقی با نور اندک یا با چند عدد شمع معاشقه را انجام دهید.

۵. فقط به خودتان فکر نکنید

خیلی زود یا خیلی دیر رسیدن به ارگاسم در رابطه جنسی، این به ویژه برای مردان خیلی مهم است. مردان باید توجه کنند که به محض رسیدن به ارگاسم خود را رها نکنند چرا که او ممکن است ارضا نشده باشد. خیلی کم یا زیاد انجام دادن این کار موجبات نارضایتی همسر را فراهم می‌آورد و آن‌ها باید توجه کنند که همسرشان نیز در رابطه جنسی ارضاء شود.

۶. شکایات و ناراحتی هایتان را در رابطه‌ی جنسی مطرح نکنید!

بسیاری از زوجین سعی می‌کنند ناراحتی هایشان را در رخت خواب بیان کنند، زیرا فکر می‌کنند که در آن زمان همسرشان بهتر به حرفشان گوش می‌کند و یا حرفشان را قبول خواهد کرد. اما این کار بسیار اشتباه است، زیرا شما باعث می‌شوید که بعد از مدتی همسرتان رابطه‌ی جنسی تان را با تجارب ناراحت کننده‌ای همراه بداند.

رابطه‌ی جنسی شامل دوست داشتن، تعهد و لذت و آرامش است. با بیان شکایات، گله‌ها یا ناراحتی هایتان آن را به تجربه‌ای نامطلوب بدل نکنید. همچنین استرس‌های کاری و روزانه‌تان را به رخت‌خواب نیاورید، می‌توانید در یک زمان دیگر راجب این مسائل صحبت کنید. اگر حس می‌کنید انقدر ناراحت هستید که نمی‌توانید رابطه‌ای برقرار کنید، پس این کار را نکنید.

۷. نسبت به یکدیگر بی‌تفاوت نباشید

در صورت عدم مساعد بودن شرایط و یا حال روحی همسر به هر علتی، ابتدا به حل مشکل کمک کرده و پس از آن در مورد بازسازی رابطه جنسی خود گفتگو کنید. نکته مهمی که باید بدان توجه داشت این است که برای اغلب مردانی که درگیر مشکلات و تنش‌ها هستند، رابطه جنسی با همسر می‌تواند مفید و آرامبخش باشد، ولی در زنان برعکس است و خانم‌ها برای برقراری ارتباط جنسی موفق، نیاز به آرامش روحی دارند.

۸. چنگ اندازی!

آنچه که در فیلم‌ها بسیار اغوا کننده و تحریک آمیز به نظر می‌رسد می‌تواند علاوه بر ایجاد زخم، برای وی بسیار دردناک نیز باشد. دکتر پیر شوارتز متخصص روان شناسی در دانشگاه واشنگتن می‌گوید: «شهوت یک لحظه بخصوص می‌تواند سبب شود تا شریک جنسی تان را محکم در آغوش گرفته و بخواهید به عمق جان وی رخنه کنید؛ اما مراقب باشید که پوست وی را پاره نکنید. بجای چنگ زدن، نوک انگشتانتان را فشار دهید و تمام بدن وی را به آرامی لمس کنید. زمانی که وی در رابطه جنسی به درستی رفتار می‌کند، برای تشویق عشقتان وی را محکم‌تر در آغوش بفشارید».

۹. کارگردانی صحنه معاشقه

بین جسور بودن و کنترل همه جانبه اتاق خواب تفاوت وجود دارد. نباید کاری کنید که همسرتان احساس بی عرضگی نماید یا دائما باید‌ها و نباید‌ها وی را کنترل نمایید؛ کافی است تنها لحظه لذت بخش در معاشقه را به او نشان دهید.

بجای حکمرانی بر حرکات همسرتان، وقتی دارید از کار‌های او لذت می‌برید لب به سخن بگشایید و یا یادآوری کنید که دفعات قبلی بخشی از بدنتان لذت وصف ناپذیری را تجربه کرده است. مردان ترجیح می‌دهند نواحی درست را خود کشف کنند نه اینکه به آن‌ها بگویید کدام ناحیه دقیقا مدنظر شما است.

۱۰. انتقادگر نباشید

سطح اعتماد به نفس افراد در عملکرد جنسی آن‌ها تاثیر بسزایی دارد؛ و افراد در برابر انتقاد‌های شریک جنسی شان آسیب پذیر‌تر هستند. پس اگر انتقادی دارید به نحوه‌ی بیان آن و یا اصلا بیان کردن یا نکردن آن فکر کنید. از طرفی اگر همسرسابق و یا شریک جنسی سابقی داشته اید، این هشدار را در نظر داشته باشید که هرگز نباید همسر فعلی تان را با او مقایسه کنید. این کار صدمه‌ی جدی‌ای به رابطه‌ی تان خواهد زد.

۱۱. ساکت بودن در طول رابطه جنسی

آیا دوست دارید که بدانید همسرتان در چه حالتی است و به اندازه‌ی کافی لذت می‌برد یا نه؟ پس خودتان نیز نباید ساکت باشید و زمانی که لذت می‌برید بیان کنید. گفتن جمله‌ی ساده‌ای مانند: «احساس بسیار خوبی دارم» کافی است.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group