جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به تغییر رنگ بوشهر از زرد به نارنجی گفت: چهار شهرستان استان دارای وضعیت نارنجی و شش شهرستان در وضعیت زرد هستند.

به گزارش دیارجنوب، سعید کشمیری با اشاره به افزایش مبتلایان به کرونا در استان اظهار داشت: زنگ خطر خیز چهارم کرونا در استان بوشهر به صدا درآمده است و شاهد تغییر رنگ بوشهر از زرد به نارنجی هستیم.
وی با اشاره به شهرستان‌های کنگان، دیلم، گناوه و بوشهر در وضعیت نارنجی قرار دارند اضافه کرد: شش شهرستان دیگر استان بوشهر نیز در وضعیت زرد هستند.
دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: طی شبانه روز گذشته ۲۸ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند و ۱۹ نفر نیز با حال خوب از این بخش‌ها ترخیص شده‌اند.
وی ادامه داد: هم اکنون ۱۰۳ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که هشت نفر تحت مراقبت ویژه بوده و چهار نفر به کمک دستگاه تنفس دارند.

dr keshmiri1
کشمیری از فوت دو بیمار کرونایی در استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر تا پایان امسال به ۹۰۶ مورد رسیده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تاکنون ۲۱ هزار و ۶۶۹ مورد مثبت کرونا در استان بوشهر شناسایی شده است.
بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ۱۴ شهرستان در سراسر کشور تغییر وضعیت داده شده است که برخی از این شهرستان‌ها به رنگ‌های نارنجی و قرمز تغییر وضعیت داده‌اند.
در آخرین اعلام وزارت بهداشت، شهرستان بوشهر از رنگ زرد به نارنجی تغییر کرده است. بنابراین شهرستان‌های کنگان، دیلم، گناوه و بوشهر در وضعیت نارنجی قرار دارند و بقیه شهرستان‌های استان بوشهر در وضعیت زرد هستند.
طبق اعلام وزارت بهداشت، سفر به شهرهای قرمز و نارنجی با خودروهای غیربومی و نیز خروج از این شهرها با پلاک بومی ممنوع است. همچنین در شهرهای قرمز گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ و در شهرهای نارنجی گروه‌های شغلی ۳ و ۴ حق فعالیت ندارند./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group