جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

فرماندار دشتستان گفت: ۲۰۱ نفر در این دوره از انتخابات برای عضویت در شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان دشتستان ثبت نام کردند.

به گزارش دیارجنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، فتح الله نوروزی با اشاره به جایگاه شوراها در جامعه اظهار داشت: شوراهای اسلامی نماد مردمسالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و جایگاه ویژه ای در پیشرفت و توسعه شهرها دارند.
وی افزود: شورای شهر در واقع یک پارلمان محلی است و تصمیمات توسعه ای شهر در این نهاد اتخاذ می شود و نقش تعیین کننده ای دارد.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان دشتستان از ثبت نام ۲۰۱ نفر جهت حضور در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر خبر داد و افزود: ۱۶ زن و ۱۸۵ مرد داوطلب عضویت در شورای اسلامی شهرهای شهرستان شدند.

entekhabat shora
نوروزی بیان داشت: در شهر برازجان ۶۷ نفر ۹ زن و ۵۸ مرد ،شهر آب پخش ۲۲ نفر که ۳ زن و ۱۹ مرد، شهر بوشکان ۱۵ مرد،تنگ ارم ۱۵ مرد،دالکی ۱۱ مرد،سعدآباد ۱۶ مرد،شبانکاره ۱۸ مرد،کلمه ۳ زن و ۱۱ مرد،وحدتیه یک زن و ۲۲ مرد جهت عضویت در شورای شهر داوطلب شدند.
فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: ستاد ثبت نام از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر تا پایان مهلت قانونی با انگیزه پای کار بودند و بحمدلله تمام مراحل با دقت و سلامت کامل برگزار شد.
نوروزی افزود: از تعداد ۲۰۱ ثبت نام کننده ۱۵۰ نفر ثبت نام خود را به صورت حضوری و ۵۱ نفر به صورت غیرحضوری انجام دادند.
وی ابراز داشت: میزان مشارکت بانوان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر حدود ۸ درصد و آقایان نیز بالغ بر ۹۲ درصد بوده است.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group