سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

شهردار برازجان از به مناقصه گذاشتن طرح تعریض پل والفجر خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، کیفیت فنی و زیبایی بصری محورهای ورودی هر شهر یکی از مولفه‌هایی است که در توسعه‌ی شهرها از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
وجود ورودی‌های باکیفیت در هر شهر علاوه بر تسهیل رفت و آمد و کمک به آسایش شهروندان، با زیبایی و کیفیت مطلوب دیداری خود می‌تواند ذهنیت مطلوب‌تری نیز در اهالی همان شهر و مسافرینی ایجاد کند که قصد ورود به آن را دارند.
این ورودیها گاه همچون پل ورودی محله‌ی پردیس برازجان (پل والفجر) علاوه بر اینکه نقش ورودی شهر را دارند، نقش موثری در خدمت‌رسانی به جمعیت کثیری از شهروندان ساکن در مناطق پیرامونی نیز ایفا می‌کنند.
شهردار برازجان ضمن تشکر از حمایتهای اعضای شورای شهر در اجرای پروژه‌های عمرانی اظهار داشت: توسعه‌ی پل والفجر بر روی رودخانه‌ی فصلی آردو که ورودی محله‌ی پردیس و خروجی شهر به سمت مناطق گردشگری امام‌زاده ابراهیم، پارک جنگلی سرکره و گندم ریز و نیز نقطه‌ی آغازین محور برازجان اهرم است که سالها به‌عنوان یکی از مطالبات به‌حق شهروندان برازجانی مطرح بوده است.

shahrdar borazjaan
وی اضافه کرد: تاکنون به دلایل متعددی از جمله روند قانونی طولانی و حجم فعالیت اجرایی مورد نیاز، به تعویق افتاده اما طی سالهای اخیر و به‌خصوص پس از طرحهای اصلاحی این منطقه همچون ساماندهی بلوار ورودی شهر از محور اهرم و احداث فضای سبز حاشیه‌ی دره‌ی آردو در محل جمعه‌بازار سابق ضرورت اجرای آن نمود بیشتری یافته و بر همین اساس شهرداری برازجان این طرح را با نگاهی ویژه در دستور کار قرار داده است.
محمدحسن محمدی با اشاره به پایان مراحل مطالعاتی و اخذ استعلام از سازمان آب منطقه‌ای و کسب تائیدیه‌های لازم افزود: با توجه به اینکه این محور همواره به عنوان یک مسیر پرتردد شناخته می‌شود، به حول و قوه‌ی الهی اجرای آن در دستور کار شهرداری برازجان قرار گرفته و به زودی به مناقصه گذاشته خواهد شد تا پس از افتتاح پر‌وژه‌ی ادامه‌ی بلوار شریعتی که طی ماههای اخیر صورت گرفته و همزمان با پروژه‌ی بزرگ احداث تالار شهر و دیگر پروژه‌های در حال اجرا، این طرح نیز وارد فاز اجرایی گردد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group