سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

بمناسبت بزرگداشت روز برازجان و یادواره زنده یاد مهندس علی پورجم، مسابقات جام ستارگان فوتوالی در برازجان برگزارشد.

به گزارش دیارجنوب، این مسابقات به همت هیئت ورزشهای روستایی استان بوشهر و میزبانی هیئت ورزشهای روستایی و بازی‌های بومی و محلی شهرستان دشتستان روز پنجشنبه ۱۴ اسفند با حضور سعید اسماعیلی رئیس هیئت ورزشهای روستایی استان، علی کمارج رئیس اداره ورزش و جوانان و ارسطو قائدی رئیس هیئت ورزشهای روستایی دشتستان و نیز همسر و اعضای خانواده زنده‌یاد علی پورجم در شهر برازجان برگزار شد.
در روز نخست این مسابقات که با حضور هشت تیم از شهرهای برازجان، بوشهر، گناوه، دشتی و عسلویه به میزبانی شهر برازجان و در زمین ورزشهای ساحلی شهرداری واقع در خیابان سلامت آغاز شد، تیم‌های شرکت کننده در این رقابتها در دو گروه سه و چهار تیمی به رقابت پرداختند که بعد از انجام 12 بازی به ترتیب تیم های بوشهر الف و بوشهر ب از گروه اول و تیم های گناوه الف و دشتی از گروه دوم به مرحله‌ی نیمه‌نهایی مسابقات صعود کردند.

mosabeghat jame fotovali 1
تیم های هما و زنده‌یاد علی‌پورجم (هیئت فوتوالی دشتستان) در گروه اول رقابتها حضور داشتند که از صعود به مرحله‌ی نیمه‌نهایی باز ماندند.
تیم‌های گناوه(ب) و عسلویه نیز تیمهای حذف شده‌ی گروه دوم مسابقات در مرحله‌ی اول گروه ب بودند.
امروز جمعه پانزدهم اسفندماه نیز در روز دوم مسابقات و در مرحله نیمه نهایی ابتدا دو تیم بوشهر(الف) و دشتی در ساعت 15 و دو تیم بوشهر(ب) و گناوه(الف) بلافاصله بعد از پایان بازی اول به مصاف هم رفتند.
شایان ذکر است به پاسداشت خدمات زنده‌یاد مهندس علی پورجم، تیم فوتوالی هیئت ورزشهای روستایی دشتستان با نام زنده‌یاد علی پورجم در این رقابتها حضور یافت.

mosabeghat jame fotovali 1mosabeghat jame fotovali 1mosabeghat jame fotovali 1mosabeghat jame fotovali 1mosabeghat jame fotovali 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group