پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

کلینیک مشاوره کسب و کار در شهرک صنعتی برازجان برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، مهدی صفوی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان بوشهر در این ارتباط اظهار داشت: برگزاری کلینیک صنعتی سیار مشاوره کسب و کار در شهرک صنعتی برازجان با حضور مشاوران حوزه های تخصصی حوزه های حسابداری و مالی، مدیریت ارتباط با مشتری، جذب مشتری، مباحث قانون کار و کارفرما، مسایل بیمه ای، مسایل حقوقی و قراردادی شرکت ها، تامین مالی بنگاه ها، ورود به فرابورس، مالکیت معنوی برند و طرح صنعتی، بازاریابی در کشور عمان، اصول و فنون مذاکره و فن بیان، خرید ماشین آلات و حوزه های مربوط از جمله اهم تخصص های ارائه شده به واحدهای صنعتی این شهرک می باشد.
وی اضافه کرد: این کلینیک با همکاری سازمان بسیج مهندسین صنعتی و کارگری استان بوشهر، پارک علم و فناوری خلیج فارس، انجمن خرمای استان بوشهر و شرکت خدماتی شهرک صنعتی برازجان و توانمندی مشاوران بخش خصوصی به ارائه خدمات کسب و کار به صاحبان صنایع پرداختند.

kilinik kasb kar 1
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان بوشهر گفت: در این کلینیک حدود 30 واحد صنعتی بصورت حضوری و 10 واحد صنعتی بصورت غیر حضوری(آنلاین) مشارکت داشتند و از خدمات کلینیک استفاده نمودند.
صفوی ادامه داد: این کلینیک مشاوره بصورت آنلاین نیز از یک ماه پیش توسط مجری این دوره برگزار گردیده و مورد استقبال واحدهای علاقمند به مشاوره صورت بوده. هدف از برگزاری این کلینیک ارائه مشاوره مناسب و رایگان به واحدهای صنعتی و پاسخگویی به سوالات حوزه های مطرح شده می باشد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری کلینیک کسب و کار توسعه فرهنگ استفاده از مشاوران حرفه ای در کسب و کار و ایجاد ارتباط نزدیک بین واحدهای صنعتی و مشاورین حرفه ای و همچنین تسریع در حل مشکلات و مسائل واحدهای صنعتی با کیفیت و هزینه مناسب دانستند
در حاشیه برنامه نیز مشاورین از حاشیه برگزاری کلینیک از یکی از واحد های صنعتی بازدید داشتند و به ارائه خدمات مشاوره ای پرداختند.

kilinik kasb kar 1kilinik kasb kar 1kilinik kasb kar 1kilinik kasb kar 1kilinik kasb kar 1kilinik kasb kar 1kilinik kasb kar 1kilinik kasb kar 1kilinik kasb kar 1kilinik kasb kar 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group