جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

کارشناسی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می‌دهد روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته علاوه بر افزایش دما برای برخی از نقاط این استان احتمال بارش خفیف و پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق وجود دارد.

به گزارش دیارجنوب، پیام مساعدی روز چهارشنبه در این ارتباط افزود: از ظهر روز جمعه تا پایان روز یکشنبه هفته آینده به سبب وزش بادهای سرد شمال غربی به طور محسوسی کاهش خواهد یافت.
وی بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که از ظهر تا پایان روز پنجشنبه به سبب وزش باد شدید جنوب شرقی و از اوایل وقت روز جمعه تا اواسط روز دوشنبه به سبب وزش باد شدید و بسیار شدید شمال غربی، خلیج فارس به تناوب مواج و متلاطم خواهد بود.

samane bareshi
مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری و در برخی ساعت‌‎ها همراه با وزش باد، از اواخر امشب به تدریج نیمه ابری گاهی تمام ابری با احتمال بارش خفیف و پراکنده باران پیش بینی شده‌است.
وی افزود: در این مدت جهت وزش باد شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت هشت تا ۳۲ و روی دریا گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش‎بینی می‎شود.
مساعدی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و در فراساحل جنوبی استان ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group