پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

"سیدنجف طباطبایی" ورزشکار معلول بندرگناوه که در مسابقات پاراوزنه‌برداری کشور به مقام دوم نایل شده‌است، روز چهارشنبه در جوار یادمان شهدای گمنام این شهرستان توسط مسئولان و مردم مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش دیارجنوب، رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان گناوه در این آیین اظهار داشت: این شهرستان معلولان مستعدی در حوزه ورزشی از جمله دو ومیدانی دارد که به رغم نبود امکانات و مشکلات مالی، در میادین بین‌المللی و کشوری صاحب افتخارات فراوانی شده‌اند.
علیرضا ملک زاده افزود: ورزشکاران معلول افتخارآفرین شهرستان گناوه نیاز به حمایت و پشتیبانی دارند و در این زمینه از شورای اسلامی شهر و شهرداری این بندر انتظار کمک داریم.
وی گفت: شماری از ورزشکاران معلول مقام آور شهرستان گناوه به علت وضعیت نامناسب مالی و حمایت نشدن، ورزش را رها کرده‌اند که این روند موجب خواهد شد بقیه نیز انگیزه خود را از دست بدهند.

vaznebardar malool
سیدنجف طباطبایی مقام آور مسابقات پاراوزنه برداری کشور گفت: این مسابقات در فدراسیون جانبازان و معلولان زیرنظر آی پی سی و داوران خارجی در ۲ گروه ۱۶ نفره شامل هشت نفر بزرگسال و هشت نفر زیر ۲۱ سال برگزار شد.
وی که رئیس انجمن معلولان پاراوزنه‌برداری استان بوشهر افزود: برای حضور قدرتمند در این مسابقات که جنبه انتخابی تیم ملی در آینده دارد، از ماه‌ها پیش بدون هیچ حمایتی خود را آماده کرده بودم و توانستم در اوزان ۸۸ کیلوگرم به مقام دوم نایل شوم.
وی اظهارکرد: برای پرداختن به ورزش حرفه‌ای و کسب مقام در میادین جهانی باید تنها شغل ورزشکار ورزش باشد در غیر این صورت امکان پذیر نیست.
طباطبایی گفت: مدت ۱۰ سال است که با همت خود و ازطریق مسافرکشی، هزینه خانواده و امور ورزشی خود را تامین می‌کنم و در این مدت از هیچ کمکی برخوردار نشده‌ام.
مینا شهابی رئیس بهزیستی گناوه گفت: این شهرستان معلولان مستعد و توانمندی بویژه در حوزه ورزش وجود دارد که تاکنون افتخارات زیادی آفریده‌اند که سیدنجف طباطبایی یکی از آنان است./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group