شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: با تلاش صورت گرفته برای فعال‌سازی واحدهای راکد، میزان تولید واحدهای صنعتی و تولیدی استان بوشهر افزایش می‌یابد.

به گزارش دیارجنوب، سعید زرین‌فر صبح چهارشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: در سال جهش تولید تلاش‌های زیادی برای افزایش ظرفیت تولید در استان بوشهر صورت گرفته است.
وی رفع مشکلات و نیازهای واحدهای تولیدی و صنعتی را به عنوان یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های استان دانست و خاطرنشان کرد: در این راستا نشست‌های مختلفی با صنایع برگزار شده و بازدیدهای مستمری از این واحدها داشته‌ایم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر ادامه داد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید نشست‌های مفصلی در این حوزه داشته است و ۷۷۳ موضوع مورد تصویب قرار گرفته که تاکنون بیش از ۵۰۰ مصوبه اجرایی شده است.

zarinfar s
وی از رفع مشکلات و تأمین نیازهای واحدهای راکد تولیدی و صنعتی در استان خبر داد و بیان کرد: امسال ۴۰ واحد صنعتی و تولیدی راکد استان بوشهر به چرخه تولید برگشته است و شاهد فعالیت مجدد آنها هستیم.
زرین‌فر اضافه کرد: ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی که با بخشی از ظرفیت خود کار می‌کردند با افزایش تولید روبرو شده و برخی از واحدهای تملک‌شده توسط بانک‌ها نیز رفع تملک شدند.
وی از پرداخت دو هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به واحدهای صنعتی و تولیدی استان خبر داد و افزود: استان بوشهر در کشور دارای جایگاه هشتم از نظر پرداخت این تسهیلات است./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group