جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بارندگی در استان بوشهر تا امشب ادامه دارد و آخر هفته نیز احتمال بارش‌های خفیف در استان وجود دارد.

به گزارش دیارجنوب، پیام مساعدی در این ارتباط اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که تا امشب بارش‌های خفیف و پراکنده باران در سطح استان ادامه دارد.
وی اضافه کرد: طی امروز تا روز چهارشنبه به سبب افزایش نسبی سرعت وزش باد در برخی ساعات ارتفاع موج دریا نیز به طور نسبی افزایش خواهد یافت.
کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: طی روز پنجشنبه و جمعه نیز به سبب عبور موج ناپایدار کم دامنه ضمن افزایش سرعت وزش باد احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده باران دور از انتظار نخواهد بود.
وی افزود: برای ساعات آینده آسمان استان ابری در برخی نقاط گاهی همراه با بارش خفیف و پراکنده باران و از امشب به تدریج کاهش ابر، فردا در برخی نقاط احتمال مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

barani
مساعدی خاطرنشان کرد: جهت وزش باد در سواحل شمالی و مرکزی غالباً شرقی تا شمال شرقی با سرعت ۱۴ تا ۳۸ و بر روی دریا گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت. در سواحل و فراساحل جنوبی غالباً جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و از فردا شمال غربی ۸ تا ۳۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.
کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر تاکید کرد: ارتفاع موج ۶۰ تا ۱۲۰ و امروز در سواحل شمالی و مرکزی گاهی تا ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group