جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

نماینده مردم در شورای اسلامی شهر آب پخش از حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در غرفه شهر ملی حصیر ایران و معرفی شهر آب پخش در نمایشگاه بین المللی خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، فرخ عباسی با اعلام این خبر اظهار داشت: شهر آب پخش به واسطه پویایی، حرکت و همت ساکنان خود، متفاوت تر از ایام گذشته و شهری با نشان ملی است که در تمام عرصه های صنعت گردشگری و صنایع دستی با صدای رسا خود را معرفی کرده است.

namayeshgah hasir 1
وی در ادامه اضافه کرد: غرفه شهر آب پخش بعنوان شهر ملی حصیربافی ایران در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی با همکاری اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی طراحی شد و مورد استقبال ویژه عموم قرار گرفت.

نماینده مردم در شورای اسلامی شهر آب پخش از بازدید وزیر و معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از غرفه شهر آب پخش در نمایشگاه بین المللی اشاره کرد و گفت: با ارائه و بیان ظرفیت های این شهر در تلاشیم تا بتوانیم عناوین جهانی را برای سازماندهی و ارتقا صنعت حصیر منطقه کسب نماییم.

namayeshgah hasir 1namayeshgah hasir 1namayeshgah hasir 1namayeshgah hasir 1namayeshgah hasir 1namayeshgah hasir 1namayeshgah hasir 1namayeshgah hasir 1namayeshgah hasir 1

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group