پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

اسکله بازسازی شده شرکت بازرگانی و خدمات بندری ایران در بوشهر به‌صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری افتتاح شد.

به گزارش دیارجنوب، سعید زرین‌فر معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر در مراسم افتتاح اسکله بازسازی شده شرکت بازرگانی و خدمات بندری ایران در بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های استان، ساحلی بودن را یکی از بزرگ‌ترین توانمندی‌های استان بوشهر دانست و بیان کرد: جایگاه استان بوشهر در حوزه حمل و نقل کالا‌های صادراتی و وارداتی، آبزی‌پروری و صنایع دریایی ساحلی و فراساحلی بسیار حائز اهمیت است.
سعید زرین‌فر به فعالیت‌های مهمی که در سال‌های اخیر برای توسعه زیر ساخت‌های بندری انجام شده از جمله ایجاد مجموعه بندری نگین و لایروبی تا عمق ۱۱ متر دریا اشاره کرد و از مدیر عامل شرکت صنایع شیمیایی ایران خواست نسبت به اجرای تفاهم‌نامه بین این شرکت و اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در خصوص ایجاد سایت مخازن در کنار مجتمع بندری نگین اقدام کند و در این زمینه تسریع شود.

eftetah eskele
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر حمایت از سرمایه‌گذاری در استان را از برنامه‌های مهم و اولویت‌های استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی دانست و کسب رتبه ششم استان بوشهر در امنیت سرمایه گذاری در کشور را که از سوی مرکز پژوهش‌های مجلس اعلام شده، نشانه حمایت جدی استان از سرمایه گذاری دانست.
اسکله بازسازی شده شرکت بازرگانی و خدمات بندری ایران در بوشهر همزمان با ۵ پروژه ملی دیگر به‌صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری افتتاح شد.
اسکله صادراتی پهلوگیری کشتی‌های حامل مواد اولیه شوینده و سایر فرآورده‌های پتروشیمی بوشهر به‌منظور صادرات با سرمایه‌گذاری ۵۱ میلیارد تومان اجرا شده است./ باشگاه خبرنگاران

استان بوشهر

Template Design:Dima Group