جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: جذب ماهانه ۸۰۰ تن شکر برای این استان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

به گزارش دیارجنوب، رضا جمالی روز سه‌شنبه در این ارتباط اعلام کرد: سه گارگاه بسته بندی در شهرستان‌های بوشهر، دشتستان و کنگان، شکر را برای توزیع در فروشگاه‌ها در بسته‌های یک کیلویی بسته بندی می‌کنند و به عاملان اصلی فروش در هر شهرستان تحویل می‌دهند و واحدهای صنفی با اخذ معرفی‌نامه از اتحادیه صنفی خود میزان مورد نیاز برای فروش را دریافت می‌کنند.
وی افزود: شکر از کارخانه با قیمت هر کیلوگرم ۶ هزار ۶۵۰ تومان خریداری می‌شود که با احتساب هزینه حمل و بسته‌بندی با قیمت مصوب هشت هزار و ۷۰۰ تومان برای هر بسته یک کیلویی، به دست مصرف کننده می‌رسد.

shekar
معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ادامه داد: با توجه به کاهش دید و بازدیدهای عید و مراسم عمومی افطاری و مناسبت‌های مذهبی در ماه رمضان، پیش بینی می‌شود این میزان شکر تامین شده پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان باشد.
جمالی گفت: اصناف نیازمند شکر مانند قنادی‌ها و نانوایی‌ها نیاز خود را با اخذ معرفی‌نامه صنفی به طور مستقیم از کارخانه با تامین می‌کنند./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group