سه شنبه 28 فروردين 1403 | Tuesday 16 April 2024

فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: طی ۱۱ ماهه امسال، کشفیات قاچاق در مرزهای استان بوشهر ۶۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش دیارجنوب، سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد صبح سه‌شنبه در آئین الحاق خودروهای عملیاتی به ناوگان مرزبانی استان بوشهر اظهار داشت: در راستای تجهیز و تقویت امکانات مرزبانی استان بوشهر تلاش گسترده‌ای صورت گرفته است.
وی با اشاره به اینکه استان بوشهر ۹۰۰ کیلومتر ساحل و ۷۰۰ کیلومتر مرز دریایی دارد افزود: این استان با چهار کشور حاشیه خلیج فارس همسایه است و دارای شرایط خاص جغرافیایی است.
فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به تقویت ناوگان دریایی استان بوشهر طی سال‌های اخیر بیان کرد: شناورهای ۶۰ فوتی و انواع شناورهای عملیاتی سبک و سنگین به این مرزبانی پیوسته است.

sardar rezaei
وی با اشاره به نیاز استان به خودروهای عملیاتی برای مراقبت از سواحل اضافه کرد: به منظور ارتقای توان عملیاتی مرزبانی در سواحل ۲۰ دستگاه خودرو عملیاتی به ناوگان عملیات مرزبانی استان بوشهر محلق شد.
رضایی نژاد از برنامه‌های مهم مرزبانی به مبارزه با سوداگران مرگ، قاچاقچیان کالا و مواد مخدر و موضوعات امنیتی اشاره کرد و افزود: توسعه تجهیزات باعث تقویت امنیت پایدار سواحل و مرزهای دریایی می‌شود.
وی با اشاره به کشف ۴۵۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در مرزهای دریایی و سواحل استان خاطرنشان کرد: طی ۱۱ ماهه امسال، کشفیات قاچاق در مرزهای استان بوشهر ۶۰ درصد افزایش یافت./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group