جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه توسعه استان بوشهر دریامحور است، گفت: زیرساخت‌ها برای تامین نیازهای سرمایه گذاری در سواحل استان بوشهر توسعه می‌یابد.

به گزارش دیارجنوب، عبدالکریم گراوند عصر یکشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌های ساحل و دریا در استان بوشهر را به صورت جدی در دستور کار داریم.
وی اضافه کرد: در حوزه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر طرح‌های جدید تولیدی، خدماتی و اشتغال‌زایی با رویکردی دریا محور طراحی شده است و حمایت لازم برای اجرای انها صورت می‌گیرد.
استاندار بوشهر خواستار تلاش همه دستگاه‌ها برای پیگیری طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان بوشهر شد و بیان کرد: پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان باید در سامانه ویژه این پروژه‌ها بارگذاری شوند.

ostandar b geravand
وی با اشاره به اینکه پروژه‌های اقتصاد مقاومتی بر اساس برنامه تعیین شده اجرا، تکمیل و افتتاح می‌شوند ادامه داد: توسعه استان بوشهر با استفاده از ظرفیت ساحل و دریا محقق می‌شود و سرمایه‌گذاری‌ها باید در این مسیر باشد.
گراوند خواستار توجه ویژه به پروژه‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری شد و خاطرنشان کرد: تأمین نیازهای سرمایه‌گذاری و زیرساخت‌ها در سواحل استان بوشهر یک ضرورت است.
وی بر تأمین نیاز پروژه‌های اقتصادی مقاومتی در حوزه آب، برق، گاز و راه تاکید کرد و افزود: در حوزه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی طرح‌های خوبی در بخش‌های آبزی‌پروری، زیستی، انرژی، حمل و نقل دریایی، صنایع پشتیبانی تدوین شده است./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group