پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

رئیس پلیس فتا استان فارس از دستگیری فردی که اقدام به انتشار تصویری با محتوای کودک آزاری در اینستاگرام کرده بود خبر داد و تصریح کرد: کودک آزاری به هر شیوه و با هر انگیزه ممنوع است و مرتکب، به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهد شد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ حشمت سلیمانی رئیس پلیس فتا استان فارس در تشریح این خبر گفت: برابر رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی، تصویری که در آن فردی طی یک حرکت غیر انسانی در اینستاگرام کودکی را بازیچه تفریح و سرگرمی خود قرار داده بود و آن را آویزان کرده بود، مشاهده شد.
وی با اشاره به اینکه دست به دست شدن این تصویر در فضای مجازی، ناراحتی کاربران شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشت، خبر داد: تصویر مذکور در همان لحظات اولیه انتشار، توسط ماموران پلیس فتا رصد شده و بلافاصله به صورت پرونده‌ای ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

dastgiri
این مقام انتظامی در تشریح جزئیات دستگیری این فرد کودک آزار اظهار داشت: با سرعت عمل افسران سایبری پلیس فتا مخفی گاه متهم در یکی از شهرستان‌های استان فارس شناسایی و در یک اقدام قاطعانه و پس از هماهنگی با مقام قضایی، مجرم دستگیر و در اعترافات اولیه هدف از این کار خود را شوخی و مزاح بیان کرد و اعلام داشته از نتیجه چنین کاری اطلاع نداشته است.
رئیس پلیس فتا فارس تصریح کرد: پلیس فتا با سرعت عمل و قاطعیت به هرگونه مسئله‌ای که باعث تشویش اذهان عمومی و آزرده خاطر شدن هموطنان در فضای مجازی شود، ورود پیدا می‌کند و با مرتکبان برابر قانون برخورد خواهد کرد.
این مقام مسئول از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشابه حتما از طریق سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir موضوع را با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند تا سریعا اقدامات لازم صورت پذیرد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group