پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به بستری بودن76 بیمار در بخش‌های کرونایی، گفت: 2 بیمار دیگر در استان جان خود را از دست دادند.

به گزارش دیارجنوب، دکتر سعید کشمیری در این ارتباط اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته 21 بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.
وی گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته 12 مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد 5 مورد مثبت قطعی بوده‌اند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: متاسفانه امروز دو مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا آقایی با 85 سال سن با سابقه بیماری زمینه‌ای دیابت و خانمی با 63 سال سن با سابقه بیماری زمینه‌ای فشار خون و دیابت در استان بوشهر به ثبت رسید.

koronaviroos
دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه هم‌اکنون 16 مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر 10 مورد از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۹ هزار و 818 بوده است.
دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: متأسفانه مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر تا 3 اسفند ماه 879 مورد بوده است که از این تعداد 864 نفر مورد مثبت قطعی و 15 نفر مورد مشکوک بوده‌اند.
دکتر سعید کشمیری بیان داشت: افزایش آمار مبتلایان زنگ خطری برای استان است که نیازمند رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط تمام افراد است.
دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آحاد مردم خواهشمندیم دورهمی‌ها را به حداقل برسانند و استفاده از ماسک را فراموش نکنند./ وبدا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group