پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

مدیر روابط عمومی فرمانداری بوشهر گفت: در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی روزانه در عالیشهر پایش می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، محمد جعفر پور امروز در ستاد مبارزه با ویروس کرونا شهر عالیشهر با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا و گستردگی آن ارتباط مستقیم با رفتارهای ما دارد، اظهارداشت: در زمان‌هایی که پروتکل‌ها از سوی مردم رعایت می‌شود شاهد این هستیم که درصد مراجعات، بستری و فوتی‌ها کاهش می یابد.
وی با بیان اینکه عادی انگاری بزرگترین اشتباه در حال حاضر است، افزود: تا ریشکن شدن این بیماری هر شرایطی شکننده است.

farmandari alishahr1
مدیر روابط عمومی فرمانداری بوشهر با تشکر از مسئولین نظارت کننده بر روند اجرای پروتکل‌های بهداشتی در شهر عالیشهر، بیان کرد: بازدیدهای مختلف با هدف شناسایی، پیگیری و حمایت از صنوف صورت گرفته است.
جعفرپور با اشاره به اینکه اجرای هرچه بهتر نظارت‌ها به همراهی و همکاری تمامی دستگاه‌ها و بسیج کلیه امکانات نیاز دارد، تصریح کرد: به همین جهت تلاش می‌شود تا در جلسات روزانه ستاد کرونا، وضعیت اجرای این طرح در مناطق مختلف شهرستان بررسی و با رفع مشکلات و موانع، زمینه تحقق اهداف آن فراهم شود.

farmandari alishahr1
وی خاطرنشان کرد: در هفته گذشته، بازرسی‌های متعددی از واحدهای صنفی صورت گرفته که درصد بالایی از صنوف پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.
جعفرپور گفت: علاوه بر نظارت باید فرهنگ سازی در این خصوص با اطلاع رسانی در فضای مجازی، نصب بنر و تراکت در تمامی صنوف انجام شود./ تابناک

farmandari alishahr1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group