پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش برف و باران ۵ روزه در اکثر مناطق کشور از وزش باد شدید و رعد و برق در برخی استان‌ها خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، برخی مناطق شمال غرب و برخی مناطق سواحل دریای خزر بارش پراکنده و برخی مناطق کرمان بارش برف و باران و وزش باد، در نیمه جنوبی فارس و برخی مناطق هرمزگان بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.
براساس گزارش وزارت راه و شهرسازی، امروز برای نیمه شرقی کشور و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که در شرق و جنوب شرق همراه با گردوخاک خواهد بود.

havashenasi
فردا شنبه دوم اسفند نیز برای بخش‌هایی از استان‌های کرمان،‌ هرمزگان و فارس بارش پراکنده و وزش باد شدید پیش بینی شده است.
همچنین، پیش بینی‌های حاکی از آن است که روز یکشنبه در شمال غرب، برخی مناطق غرب، سواحل غربی دریای خزر و استان‌های خراسان جنوبی، کرمان، فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد و دوشنبه آینده در نوار شمالی کشور، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، جنوب کرمان، فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد بارش برف و باران خواهیم داشت.
سه شنبه آینده نیز برای سواحل شرقی دریای خزر، ارتفاعات البرز شرقی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پیش بینی می‌شود./ آفتاب‌‌نیوز

استان بوشهر

Template Design:Dima Group